FF Boulevard #5

Gordon, stop trying to make Gordon happen!

31 likes

Ah dit is toch mooi! En al die andere nummers met Replay ook. En kon ik nog maar bij je zijn vond ik ook mooi. En Ik bel je zomaar even op. Hij heeft echt wel goede nummers gemaakt vroeger.

5 likes

Vroeger was dit ook leuk. Nu moet je me echt niet ff zomaar bellen.

64 likes

Hahah true

3 likes

Zachtjes tikt de regen is nog steeds wel populair bij mijn havermelk in koffie vriendengroep :wink: (correctie nr heet ritme vd regen)

4 likes

Ah. :frowning:

Arrested Development is echt de meest geniale bizarre underrated comedie die ik ooit heb gezien. :joy:

Mijn vriend en ik quoten regelmatig teksten uit de serie. “I’ve made a huge mistake” “Ciao!” “Bella” .

9 likes

Ik morgenochtend

15 likes

afbeelding

M’n favoriete quote

28 likes

Deze gif (zowel persoon als uitspraak) icm jouw profielpic haha

1 like

I know right, het is geen toeval dat GOB en Bojack mn 2 favo fictieve karakters zijn haha

Een depressief paard + een depressieve oudste zoon goochelaar met geldingsdrang, wat is er beter dan dat

@Dr.Watson die quote werd zo vaak gebruikt over Trump en is zo toepasselijk hahaha

9 likes

ahahaha ja ben het hier zo mee eens. En hoe Lucille Gob altijd haat hahaha

En die verhaallijn met Lucille 2 is ook geweldig

4 likes

Ik elke keer als ik online iets bestel :tipping_hand_woman:t2:

40 likes

Ik vergeet soms dat Portia ook best veelzijdig is, en hierin speelde
Net ook Scandal gezien waarin ze een rol had

1 like

omdat ik heel benieuwd ben:

Heb jij Arrested Development gekeken?

• Ja ik vond het leuk
  • Ja ik vond het stom
  • Nee maar dat ga ik wel doen nu
  • Nee geen zin in

0 stemmers

Of zeg je nu

8 likes

Laatate seizoen vond ik alleen niks, de rest wel leuk.

1 like

ja het geldt ook eigenlijk alleen voor 1, 2 en 3

1 like

Gisteren eerste aflevering gezien haha

1 like

Ik vond het vooral zo’n vreemde serie? Ik houd best wel van wat bizarre humor (ben nu net aan Scrubs begonnen, dat heeft dat ook wel), maar soms begreep ik er gewoon oprecht niets van haha. Maar er zitten ook zeker leuke dingen bij. Dus mixed feelings :grimacing:

Ik keek het ook allemaal achter elkaar en ik weet niet of dat een goed idee is. Kwam er later pas achter dat het dus een reboot was in een later seizoen.

Maar even, hoe krijg je het voor elkaar om in zo’n serie, met zo’n budget, een prachtige vrouw als Portia de Rossi ZO’N slechte pruik te geven :exploding_head:

lindsay

4 likes

Ik heb de eerste aflevering wel 3x geprobeerd, maar ben er nooit doorheen gekomen. Voel wel de drang, omdat iedereen het zo fantastisch vindt.

1 like

het schijnt dat ze in die reboot expres zo slecht ge-plastischechirugt/ge-pruikt was als grap Lindsay dat sowieso zou doen, maar of dat waar is geen idee

But website Jezebel has another theory: “Lindsay’s plastic surgery is something that’s been repeatedly referenced on AD — it’s easy to imagine she’d get work done in the seven years since the show’s final Fox season, and It’s just the kind of subtle joke [creator] Mitch Hurwitz and co. would let go unmentioned.”

@anon50301661 the IT crowd wil ik nog steeds een keer kijken!

1 like