Nouuuu echt HOEZO hoor je hier niks over. Ik snap hier niks van
Jij krijgt van mij 17 Doezoe als je stem kan horen
Ja goed verwoord. In een aflevering van Danny op Straat gaat hij anoniem in gesprek met pedojagers. Een zoān jager geeft ook aan dat als het dan lukt om een man te lokken alle remmen losgaan tijdens het mishandelen. Hij vond echt dat hij in zijn recht stond want de politie doet niks.
Ik kan mij voorstellen dat mannen die online meisje lokken je enorm boos maakt en volgens het recht is het idd heel moeilijk om dat aan te pakken. Zij nemen daarom dan het recht in eigen hand.
Ik vraag mij echt af of het nut heeft. Misschien dat zoān man even stopt met online meisje lokken / groomen maar de gevoelens verdwijnen in mijn ogen niet. Die mensen in die aflevering zijn ook zó radicaal. Hun opvatting is dat alle pedofielen uitgeroeid moeten worden. Alleen⦠dat kan niet. Want er zullen nu eenmaal altijd mensen geboren blijven worden die dat soort gevoelens hebben.
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar die zo openlijke pedo haat (voor mij vrij plotseling) vandaan komt. Want het lijkt erger meer in de media te zijn gekomen sinds corona? Ik begrijp dat niemand op pedofielen zit te wachten. Misschien dat ook die complottheorieƫn over kindermisbruikers dit versterken
Ik zou de screenshot ergens hierboven van dat gesprek van Bilal verwijderen. Er is een kans dat dit dus nep is en dan draag jij (degene die dit post) er bij aan om nepverhalen te delen op t internet, en het is nogal een inhoudā¦
Het helpt ook niet dat veel mensen het verschil niet weten tussen pedofiel en pedoseksueel. Heb regelmatig ruzie gehad met mensen als ik dat verschil probeer uit te leggen. Voor de meeste mensen moet je gelijk worden afgemaakt als je gevoelens hebt voor kinderen. Terwijl het overgrote deel van de mensen met deze gevoelens het zelf ook afschuwelijk vindt dat ze die hebben. Pedofiel zijn is geen keuze. Pedoseksueel zijn wel. Ik zou echt willen dat hier meer duidelijkheid over wordt gegeven.
Daar heb je helaas gelijk in. De discussie aangaan heeft ook geen zin. Dan word je gelijk weggezet als iemand die seks met kinderen toejuicht.
Ja ik ben me daar toevallig net in aan het verdiepen! Walgelijk wat je allemaal tegenkomt, bizar dat er zoveel āhogeā witte mannen gewoon vieze misbruikers lijken te zijn en keer op keer de hand boven het hoofd wordt gehouden. Zieke wereld
Volgens mij was dat toch juist die ārelā tussen De Jonge en die cabaretier. Dat er niet verplicht getest mag worden daarna, en dat De Jonge het daarom niet geslaagd vond
Nee precies dat doet er geen goed aan.
Voor veel mensen op fb (is mijn ervaring) werkt het woord pedo als een rode lap voor een stier. Ze hebben gewoon die mening dat die mensen niet mogen bestaan en ik denk niet dat je ze kan overtuigen er iets genuanceerder naar te kijken. Er bijv afgelopen week ook een interview met een pedofiel geplaatst op het kanaal van spuiten en slikken. Veel mensen vinden dat dan ook walgelijk omdat ze denken dat zoān interview het zijn van pedo normaliseert⦠Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die dat niet zo zien maja die mensen die zo zwart-wit erover denken kun je helaas erg moeilijk overtuigen.
Hoe weet je dit zo zeker? Oprechte vraag
Wie heeft zān vrouw gedwongen seks te hebben met beveiliging? :o
Ha ha nee, lees maar even mee in het āwat je even kwijt wilā
Ik ook geweldig.
Wauw deze man heeft een nieuwe look
vertrekt naar het dark side crush topic
Huilon
Een soort Arie Verboomsma-ing
caronakapsel