Amai
Is de vette haren look tegenwoordig hip?
niet mijn probleem maar hij ziet er niet fris uit…
Ik dacht echt even dat het Arie Boomsma was tot ik deze reactie las ik dacht huh hoezo is hij ver-arieboomsma’t als hij het zelf al is.
Wow Rasti Rostelli vibes
Huh ik ook
Nu pas omdat je dit zegt zie ik het.
Maar nu bedenk ik me dat ik gewoon compleet de verkeerde persoon in m’n hoofd had?? Want ik weet wel wie ze zijn en ze lijken ook weer niet zoooo. Echt een error dit.
Nou precies dat! Ik snap ook niet wat er nu mis ging in m’n hoofd
Ik dacht dat het Hugo Borst was in het voorbij scrollen Vond hem er al zo netjes uit zien
Huh maar wie is die man dan? Ik dacht ook oa door de arie boomsma opmerking dat hij het was, maar ook weer niet.
Jan Kooijman
https://giphy.com/gifs/no-green-LOEI8jsNKPmzdJYvhJ
amai bij de 5e keer Jan Kooijman was je me kwijt
Ik ben zo’n tattaboomer dat een gifje invoegen al teveel voor me is, maar een tattafilm heb ik nog nooit gezien
Huh die vier
zijn wel wazig ja
Ze zijn/waren toch bezig met een behandeling om een kindje te krijgen. denk dat het een late 1 april grap is.…
Samantha plaatste gisteren nog een foto van Naomi haar zoon en zijzelf waarbij ze elkaar knuffelen. Heel jammer als dit zo is, vooral voor de kids. Leek eindelijk stabiel te gaan.
Ik denk ook dat het een 1 april grap is ja… sommige mensen vinden het grappig dat gewoon een week lang vol te houden. Ik verdenk Naomi en Michael er ook wel van …
Breakups en zwangerschappen faken vind ik echt zulke onsmakelijke (1 april)grappen. Ik snap niet dat mensen dit nog doen
Waarom zou het een 1 april grap zijn?
Omdat het simpel volk is
om volgers te krijgen. ja je snapt het niet maar zo gaat het soms