Huh? Moet wel sarcastisch zijn toch? Ik had Daniel verlaan wel hoog zitten maar laat maar
Mocht er ooit fanfiction worden geschreven over Yvonne Coldeweijer dan is de cirkel echt rond. Dat zij stiekem achter de break tussen Bridget en Dré zat, de miSsTap van Marco Borsato en als ultieme wraakactie een underovertrouwoperatie aangaat met Thierry en dan via Telegram insiderinformatie verkoopt om haar knock-off-webshop #9499595959 van de grond te krijgen. En dan nog zo’n shit verfilming van die Costa-regiseur als sherry on top.
Neee dat kan ik echt niet aan hoor. Beide niet. Make it stooop 
Ik bedenk me net dat hele incident hoogstwaarschijnlijk door haarzelf gefilmd is. Wat een hel.
Ik kan me niet indenken hoe het daar was op het moment dat ze door hadden wat er gebeurd was 
Ik wacht op Volle Maan pt 2 met daarin de maanzusters in de hoofdrol (Sorry gothic Georgina maar je hebt die podcast nog).
Sexyyyy
Rieeeeeeetmo cajente kjèrooo bijlAaaaaa
Fijn dat je dit net zo goed fonetisch kan zeggen als Simarik.
Er schijnt dus echt van alles mis te zijn op de set. Er was al eerder onbedoeld een pistool afgegaan. Dit artikel beschijft het:
Nogal een genante uitspraak voor een journalist van het Parool 
En het is dus al ooit eens eerder gebeurd he, bij brandon Lee. Die film is uiteindelijk wel gelanceerd. Vind ik ook zo dubbel.
Het is dat het van deze betrouwbare bron komt, anders had ik het niet geloofd
En in het kader van de betrouwbare bronnen
Zo dat was de update weer van vanavond
Het moet eerst op de mediacourant staan, dan pas geloof ik het 
Ditjes & datjes klinkt net als de nieuwskrant van de Donald Duck 
Daarin staan de beste roddels over Jennifer Loopneus! Ik kan me nog herinneren dat ze haar ooit zo noemden in de Donald Duck 
Wow ja huh op Showjuice lijkt dit nu inderdaad echt zo te zijn
Ik kan er nu ff niks over terugvinden maar zie ook vaak op die roddelkanalen dat Rachel een anonieme insta lijkt te hebben waarmee ze hele lelijke reacties achterlaat over bijv. Monique 
De moderne Betty88!
Bibi Breijman is zwanger