FF Boulevard #6

Deze knie(holte) ziet er ook heel raar uit

7 likes

Ik heb echt helemaal niks met Nikkie Plessen hoor, maar volgens mij worden er hier ook dingen genoemd die gewoon haar eigen bouw en gezichtsvorm zijn. Lijkt me niet nodig.

In ander nieuws:

5 likes

Alweer? De vorige keer ook al!

1 like

De vaginakaars zou ruiken naar geraniums, citrus bergamot en ceder

Als je vagina zo ruikt, zou ik even naar de dokter gaan

12 likes

Dat is zeker waar, maar ik vind het wel jammer dat ze de poll dan zo insteken. Lokt alleen maar sneue reacties uit lijkt mij. Ze hadden ook als optie kunnen doen “nee, een transfobe opmerking maken is nooit oke” bijvoorbeeld

Niet de eerste keer idd @Vaiana

1 like

Ja dat bedoel ik ook. Ik vind die poll nergens op slaan

1 like

Ja, dit is ook echt een klote site. Nog geen haar beter dan Utopianieuws. Is een en al knip- en plakwerk op die website.

2 likes

Kan beter een piemelkaars worden als dat ding na een tijdje steeds explodeert :wink::joy:

(Flauw… ik weet het)

8 likes

Jongens, help deze oude vrouw. Als Juicechannel schrijft dat ‘Mikkie’ vreemdgaat OP ‘Frenkie’. Heeft ze dan een relatie met Frenkie en gaat ze vreemd met iemand anders? Of heeft ze met iemand anders een relatie en gaat ze vreemd met Frenkie? Ik snap er echt geen reet van, ken deze uitdrukking ook niet.

5 likes

Ja ik ook, veel fouten. Leest niet echt lekker vind ik.

3 likes

Komt van het Engels denk ik. She cheats on him → ze gaat vreemd op hem

Waaaaaauw je hebt waarschijnlijk gelijk, das echt nie best

4 likes

Ik vind het wel ‘handig’ ofzo? In het Nederlands heb je wel “hij gaat vreemd met haar” maar niet een soortgelijke zin die inhoudt dat hij ontrouw is aan z’n vriendin.

2 likes

Wel toch… hij bedriegt zijn vriendin

11 likes

Haha ja dat klopt eigenlijk wel ja…

2 likes

Gaat dit over Donny Roelvink? Want Janice en hij schijnen ook uit elkaar te zijn.

Nee Mikkie en Frenkie

1 like

Gotta love Adele. Haar stem klinkt zelfs pratend mooi.

Vind mijn eigen stem altijd extra vercrackt klinken als ik mensen hoor met zo’n mooi stemgeluid :joy:

6 likes

zij ziet er echt elke keer jonger uit als ik haar zie :joy:

1 like