FF Boulevard #6

Ik wacht op Volle Maan pt 2 met daarin de maanzusters in de hoofdrol (Sorry gothic Georgina maar je hebt die podcast nog).

7 likes

Sexyyyy

9 likes

Rieeeeeeetmo cajente kjèrooo bijlAaaaaa

33 likes

Fijn dat je dit net zo goed fonetisch kan zeggen als Simarik.

1 like

Er schijnt dus echt van alles mis te zijn op de set. Er was al eerder onbedoeld een pistool afgegaan. Dit artikel beschijft het:

1 like

Nogal een genante uitspraak voor een journalist van het Parool :o_o:

En het is dus al ooit eens eerder gebeurd he, bij brandon Lee. Die film is uiteindelijk wel gelanceerd. Vind ik ook zo dubbel.

3 likes

Het is dat het van deze betrouwbare bron komt, anders had ik het niet geloofd

18 likes

En in het kader van de betrouwbare bronnen

Zo dat was de update weer van vanavond

4 likes

Het moet eerst op de mediacourant staan, dan pas geloof ik het :rofl:

4 likes

Ditjes & datjes klinkt net als de nieuwskrant van de Donald Duck :rofl:

28 likes

Daarin staan de beste roddels over Jennifer Loopneus! Ik kan me nog herinneren dat ze haar ooit zo noemden in de Donald Duck :joy:

17 likes

Wow ja huh op Showjuice lijkt dit nu inderdaad echt zo te zijn

Ik kan er nu ff niks over terugvinden maar zie ook vaak op die roddelkanalen dat Rachel een anonieme insta lijkt te hebben waarmee ze hele lelijke reacties achterlaat over bijv. Monique :sweat_smile:

1 like

haha ja onder de naam Hennie

7 likes

De moderne Betty88!

6 likes

Bibi Breijman is zwanger

37 likes

Jongens tis toch verschrikkelijk:

13 likes

Echt een tragedie, wat moet Yvonne nu doen? In de bosjes liggen?

9 likes

Verschillende collega’s van Andre vinden overigens dat Andre verslaafd is aandacht en snappen nog steeds niet dat Andre door de hoofduitgang van Schiphol naar buiten kwam waar alle pers op hem stond te wachten

Hahahha die zin klopt niet en alsof Andre een of andere mega celeb is die toegang heeft tot geheime uitgangen. Zelfs de meeste mega celebs komen gewoon door de uitgang waar het plebs ook uit komt :joy:

6 likes