Volgens mij doelden ze op die Vip uitgang? Geen idee of het klopt maar dat je de pers wel had kunnen omzeilen als je dat echt niet had gewild (vaker ad orde als politici/sterren media niet te woord willen staan)
Ja ik denk het wel. Ik weet ook niet hoe de regels zijn met die uitgang wel of niet mogen gebruiken of elke random bn-er daar ook gebruik van mag maken. Maar wel dat heel veel grote internationale artiesten daar niet eens gebruik van maken. Ze schrijven het nu net alsof Andre zo een mega celeb is dat het bizar is dat hij door de gewone uitgang kwam.
Lijkt mij voor hem trouwens wel zuur dat je gewoon snel naar huis wilt en dan wordt je zo overvallen met camera’s en alles.
Ze kunnen bij hun vlucht denk ik iets extra’s boeken. Nikki plassen doet dat vaker. Met een busje naar je vliegtuig. Dat is dan ook opstappen op een andere plek op Schiphol. Dan kun je rustiger aankomen en weg gaan.
Voor €350 kan je een VIP behandeling boeken. Dan kan je een andere in en uitgang nemen.
Sorry
Ik ging hier stuk om. Weet zelf ook niet waarom
Leven autocorrectie.
Brengt altijd een beetje luchtigheid, zelfs op de meest ongepaste momenten
Dat is hij wat mij betreft ook niet maar zo wordt hij inderdaad wel behandeld op Schiphol met al die camera’s. Als dat makkelijk te omzeilen is zou ik dat ook doen als ik hem was. Maar het gerucht gaat wel vaker dat hij soms ook zelf die fotografen belt om te zeggen waar hij is.
Eerst deed ze natuurlijk helemaal niks enkel als de pers aanwezig was voerde ze even een toneelstukje op en daarna was ze weer verdwenen
Hahahahah ik ga stuk wie schrijft dit
Ja dat schijnen meer bn-ers te doen!
Ik geef ze groot gelijk.
Ik ging ook helemaal stuk om dit stukje idd 

Ik weet niet of ik vanavond kan slapen hoor, nu andre deze ingrijpende beslissing heeft gemaakt en we ook nog horen dat zijn arme moedertje moet werken 

Ahh zo zielig 
Ik weet dat ze het niet bedoelt, maar iedere keer dat ze het over juice heeft, denk ik dat ze zit te klooien met een sapcentrifuge

Of pussyjuice omdat ze geil wordt van al deze aandacht
Haha ‘You gladde sidderaal’ 

Thanks for the image