FF Boulevard #6

Wow dit is weer eens wat anders dan een post vol moddergooien , enoji’s en scheldwoorden. Ik heb bijna moeite om het te lezen, zo netjes als alles verwoord is.

7 likes

Nou lijkt me duidelijk wie dit naar de pers heeft “gelekt”
Hoi Yolanda :thumbsup:

20 likes

Ik had al niks met deze mensen en toen zag ik die Martien voor het eerst in Boerderij van Dorst. Toen hij ook iets zei van vol = vol was ik alweer meteen klaar met die vent. Echt walgelijk.

4 likes

Zo Yvonne’s dag is weer helemaal goed gemaakt

5 likes

Hoop dat ze trots is op zichzelf. Kan ze lekker tegen iedereen opscheppen dat ze een relatie kapot heeft gemaakt.

14 likes

Jongens, ik ben echt klaar met die Yvonne en alle berichten over haar, zullen we weer gewoon andere roddels bespreken? Vind het een naar mens die niet per se meer aandacht verdient met dat rare gedrag

86 likes

Ik vind Gargamel wat

17 likes

Een te veel aan aandacht kan sowieso je relatie kapot maken. Ik was ooit aan het daten met een collega en toen andere collega’s dat na een tijdje begonnen door te hebben werden we bestookt met vragen. Hierdoor konden we helemaal niet meer echt genieten en bleven we ons afvragen wat we waren van elkaar. Uiteindelijk is dat dus ook over gegaan. Je kan niet uitsluiten dat dat sowieso zou zijn gebeurd, maar al dat geroddel en gestook van destijds heeft er wel aan bijgedragen.

4 likes

Ben benieuwd wat de uitspraken van Erica met de populariteit van de familie Meiland gaan doen. Ben er zo klaar mee onderhand

10 likes

Dit soort grappen gaan altijd aan mij voorbij. Net als dat hele Thierry op een veenmol verhaal. Echt, waarom?

1 like

Eucalypta

7 likes

Mijn ouders noemden me vroeger altijd zo als ik boos/gemeen deed :sob:

6 likes

Ik vind haar ook stom en gemeen maar aan de andere kant horen die roddel- en juicekanalen nu eenmaal wel ineens tot de achterklap die hier altijd besproken wordt. Dus als zij weer eens de mean girl uithangt moet dat ook wel in een topic dat “FF Boulevard” heet besproken kunnen worden toch?

7 likes

Ik vind hen echt het toppunt van saaiheid

2 likes

Hoopte dat er nog een paar hersencellen aanwezig waren bij de familie.:woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3:

4 likes

Maar het zijn toch ook sensatiebeluste CN’ers. Ze willen zo graag BN’ers worden, maar het lukt ze steeds net niet. Ze zijn net niet interessant genoeg en net niet leuk genoeg. Had niet veel meer van ze verwacht eerlijk gezegd…

2 likes

Ik heb het nog nooit gekeken, dus misschien is mijn beeld verkeerd hiervan. Ik ken wel mensen die in het begin hebben gekeken, maar niemand die nu nog over de Meilandjes praat. Vandaar dat ik het CN’ers noem, maar misschien is ééndagsvlieg een betere term. Als ik het zo zie, dan houdt het geen stand en zijn ze over 5 jaar in vergetelheid geraakt.

4 likes

Vanwege hun “succes” zijn er allerlei spin offs en andere deals: Martiens presentatieklussen, Maximes eigen programma, het boek van Erica

3 likes

Je kan veel van ze zeggen, maar op het moment zijn ze nog steeds een van de meest bekende en “trending” BN’ers. Dat er nog dagelijks volksstammen aan fans voor hun huis staan alleen al is voor Nederlandse begrippen een fenomeen (en fakking triest, mensen die dat doen…maja das een ander verhaal).

4 likes

Ja dat hotel bleek ook voor jaren volgeboekt te zijn. Aran van rtl boulevard gaat iedere week langs voor een interview.
Ze zijn echt Public sweethearts (niet de mijne maar voor alles is een niche te vinden)

4 likes