FF Boulevard #6

Wow heftig haha. Dit laat maar zien dat ik in een Meiland-loze bubbel zit. Mijn ogen zijn geopend.

5 likes

Carmen Felix heeft ook een ā€œmooieā€ verzameling van hun uitspraken.

9 likes

Heb het idee dat het eenzelfde achterban is als die van Gerard Joling. Ook zo’n kwal die vluchtelingen en andere migranten de schuld geeft van dat oudjes op een houtje moeten bijten. Maar veel mensen vinden hem nog steeds fantastisch :nauseated_face:

Paar maanden terug wilde hij nog een programma maken waarin vrouwen met Marokkaanse achtergrond hem konden proberen te overtuigen dat zijn racistische denkbeelden over Marokkaanse mannen niet kloppen terwijl ze zich make-up shoppenšŸ¤¦ā€ā™€ļø

3 likes

Inside jokes. Die krijg je nu eenmaal als een groep mensen langere tijd met elkaar doorbrengt.

2 likes

Zou de naam met een D beginnen of een afgeleide van Dave zijn? Ik zet er mijn geld op in.

Danny?
Dinny?
Denny?

4 likes

:joy: Of gewoon Dave Junior of zo, zie die vent daar nog voor aan ook.

10 likes

Misschien wel Djaylano, Djevaino of een soortgelijke 4 Handen-babynaam :thumbsup: (maar nee ik denk eerder een vernoeming)

7 likes

Spannend……:drum:

2 likes

Djace
Djezz

@blush ik denk een mash-up met de naam van zijn vriendin, of in de richting van ā€œklinkt alsā€

Ik zit niet bovenop het roddelnieuws, krijgt een van de Roelvinkjes een kind? :hushed: of is dit een verwijzing naar iets anders?

Klopt, Dave (oudste zoon) en zijn vriendin. Ze is net aangekomen ih ziekenhuis. Post hij op Insta

2 likes

Ik wist ook helemaal niet dat Dave ouder is dan Donny :rofl:

4 likes

Ik wist niet eens dat dit twee verschillende personen waren…elke keer dat ik Donny las vergat ik dat Dave bestond en vice versa en had elk keer dezelfde in mijn hoofd

27 likes

Was dit op tv?

Bij haar moet ik altijd meteen hieraan denken:

14 likes

ik ook, kan me voorstellen dat ik haar een paar klappen zou willen verkopen

10 likes

Ik kijk toch naar de Koertjes (wel heel vervelend die Quentin)

maar wel leuk dat het programma (het gezin) de achternaam van Channah heeft!

2 likes

Ik ben gestopt met kijken, vind het van Videoland echt laag om zo’n toxic relatie waarbij kleine kinderen betrokken zijn commercieel in te zetten.

26 likes

Meilandjes zijn zo bij Jinek. Hoop dat Eva goede vragen heeft voorbereid

8 likes