Wow heftig haha. Dit laat maar zien dat ik in een Meiland-loze bubbel zit. Mijn ogen zijn geopend.
Carmen Felix heeft ook een āmooieā verzameling van hun uitspraken.
Heb het idee dat het eenzelfde achterban is als die van Gerard Joling. Ook zoān kwal die vluchtelingen en andere migranten de schuld geeft van dat oudjes op een houtje moeten bijten. Maar veel mensen vinden hem nog steeds fantastisch
Paar maanden terug wilde hij nog een programma maken waarin vrouwen met Marokkaanse achtergrond hem konden proberen te overtuigen dat zijn racistische denkbeelden over Marokkaanse mannen niet kloppen terwijl ze zich make-up shoppenš¤¦āāļø
Inside jokes. Die krijg je nu eenmaal als een groep mensen langere tijd met elkaar doorbrengt.
Zou de naam met een D beginnen of een afgeleide van Dave zijn? Ik zet er mijn geld op in.
Danny?
Dinny?
Denny?
Of gewoon Dave Junior of zo, zie die vent daar nog voor aan ook.
Misschien wel Djaylano, Djevaino of een soortgelijke 4 Handen-babynaam (maar nee ik denk eerder een vernoeming)
Spannendā¦ā¦
Djace
Djezz
@blush ik denk een mash-up met de naam van zijn vriendin, of in de richting van āklinkt alsā
Ik zit niet bovenop het roddelnieuws, krijgt een van de Roelvinkjes een kind? of is dit een verwijzing naar iets anders?
Klopt, Dave (oudste zoon) en zijn vriendin. Ze is net aangekomen ih ziekenhuis. Post hij op Insta
Ik wist ook helemaal niet dat Dave ouder is dan Donny
Ik wist niet eens dat dit twee verschillende personen warenā¦elke keer dat ik Donny las vergat ik dat Dave bestond en vice versa en had elk keer dezelfde in mijn hoofd
Was dit op tv?
ik ook, kan me voorstellen dat ik haar een paar klappen zou willen verkopen
Ik kijk toch naar de Koertjes (wel heel vervelend die Quentin)
maar wel leuk dat het programma (het gezin) de achternaam van Channah heeft!
Ik ben gestopt met kijken, vind het van Videoland echt laag om zoān toxic relatie waarbij kleine kinderen betrokken zijn commercieel in te zetten.
Meilandjes zijn zo bij Jinek. Hoop dat Eva goede vragen heeft voorbereid