FF Boulevard #6

Ik ga echt helemaal stuk om dit :joy::joy:

Ja zoiets gokte ik al, maar op welke gronden dan? Waarom mag je niet zeggen ‘it turned ugly’ of ‘people are getting trampled’

1 like

Ja of scheldwoorden die in videomateriaal gezegd worden, beelden van bewusteloze mensen etc

1 like

Dit artikel. “Tim Hofman komt uit een gezin met eindeloos veel broertjes en ook nog een zus, en bijna allemaal proberen ze BN’ers te worden. Zo is Sam Hofman bekend van Holland’s Next Top Model en deed Rijk Hofman mee aan Expeditie Robinson. Sam en Rijk hebben ook nog een vrij ordinaire podcast, waarin ze elkaar proberen te overbluffen met opgelopen soa’s.” :joy:

16 likes

Ik ben het eens met Patty
wat is dit voor omgekeerde wereld

6 likes

VIVa voor mannen :joy:

29 likes

Het programma voor witte mannen die vinden dat ze niks meer mogen zeggen.

24 likes

Ik ook :sweat_smile: Het is idd de mindfuck dat hij daarnaast hele vreemde dingen zegt. Maar hij spreekt zich wel gewoon goed uit over vaccinaties. Ik hoop dat hij daarmee ook een groot deel van het voetbal publiek aanspreekt die zich perse niet wilt laten vaccineren.

5 likes

“nieuwe” talkshow haha nou nou ik ben zo benieuwd wat voor programma dit gaat worden!
:roll_eyes:

6 likes

Je kan het gewoon eens zijn met bepaalde ideeën van mensen en ze alsnog loathen, net zoals dat andersom ook kan!

6 likes

Ik keek op YouTube dit filmpje van Woo Hah:

Super sick, ik kan mij echt niet voorstellen hoe dit is. Toch wel anders dan je gemiddelde concert. Echt uiterst fascinerend hoe die crowd beweegt, maar dit zou je toch niet moeten willen :sob:. Hoe haal je in godsnaam adem daar? :hot_face:

In de comments zijn mensen ook onder de indruk omdat in de VS optredens minder wild zouden zijn.

5 likes

Met de wetenschap van nu is het bizar om te zien. Blijkbaar werd deze chaos voor de artiest de norm.
Dan kan je wachten op dit soort ongelukken.

1 like

Paris Hilton is getrouwd!

50410785-10193829-Four_The_DJ_looked_ready_to_party_in_this_reception_mini_dress-a-234_163677595806850410973-10193829-Three_Paris_slipped_into_another_wedding_gown_during_the_ceremon-a-233_163677595806750410041-10193829-Two_She_then_changed_into_this_floor_length_custom_Pamella_Rolan-a-232_163677595806650409923-10193829-One_Paris_looked_sensation_in_three_separate_bridal_outfits_for_-a-231_1636775958065

91 likes

En, Britney Spears is (eindelijk) vrij!

105 likes

Dagelijks?! :sob::sob::sob:

1 like

Ik had jouw post gebookmarked en heb dit net terug zitten kijken omdat ik vroeg wakker was en heb zo erg zitten lachen, hoe Teun naar die steen op die stoel loopt, wanneer die moet voelen of hij de krachten al voelt. :joy::joy::joy: En die hoofden van die Gerda’s erbij, echt prachtige tv.

8 likes

Die autotune is trouwens echt lelijk zeg

3 likes

Ik had al heel lang niets meer van haar gehoord/gezien maar ze wordt echt niet ouder lijkt het wel. Ze ziet er al 20 jaar hetzelfde uit in mijn beleving!

7 likes

Ze heeft een hilarisch kookprogramma op Netflix. Volledig over the top en typisch Paris.

4 likes

Er komt in december een reboot van sex and the city :neutral_face:

13 likes