vreselijk. maar ga toch kijken.
Echt stom zonder samantha
Wat zou het excuse zijn dat Samantha er niet bij is?
Hahaha, ja ik ook. Sinds ik hier wat dingen over voorbij zag komen dacht ik: “Nou moet dat nou, vreselijk dat ze het zo uitknijpen.” Maar toch ga ik kijken.
Zit weer in LA of “Europe” waar ze een geweldige carrière in de PR heeft.
Ik denk dat ze het heel open houden, vriendschappen veranderen natuurlijk door de jaren heen. Mag hopen dat ze haar niet “dood” verklaard hebben
Love de Forever21 kleding /s
Oooo Stanny! Hij was echt 1 van mijn favorieten in de serie. Mis wel echt Samantha in de film.
Maar dat zou wel het meest realistische zijn. De actrice wil nooit meer terugkeren en ‘contact verliezen’ zou ik in dit geval ook niet echt geloofwaardig vinden.
In de serie zat natuurlijk al een lijntje wat ze hiervoor uit zouden kunnen bouwen (namelijk dat ze ziek was).
Die linker is een soort schaamlippen broek
Los is het allemaal leuk, maar bij elkaar zo meh. Patricia Field doet deze keer niet de styling. Volgens mij heeft ze voor Emily in Paris gekozen.
De outfit van Charlotte though!
Over slechte styling gesproken
Volgens mij willen de mensen achter de serie haar wel graag terug ‘en staat de deur altijd open’. Ik las dat ze daarom dus ook niet zullen kiezen voor een verhaallijn waarin ze overlijdt.
Hier was ik bij! Ik stond wel echt ver buiten de pit, want ik ben zelf een keer gevallen en als je dan de voeten op je hoofd ziet afkomen is de lol er wel vanaf. Woohah was gewoon te groot geworden,het kon gewoon al niet meer op die locatie in Tilburg. Sommige shows waren echt te druk, vooral die in de tenten. Er waren al problemen bij aanvang, lange rijen om binnen te komen, uren wachten in een hittegolf (met flauwvallende mensen, want zon+alcohol) echt slecht geregeld de eerste paar edities. Wel fijne show van Mac Miller gezien
Moest bij de outfit van Carrie hier aan denken op 1 of andere manier.
Net als met Emily in Paris heb ik het beetje het idee dat ze de Gossip Girl styling na willen doen. Maar die werken alleen bij S&B.
Ik heb wel op meerdere sites gelezen dat ze Samantha laten doodgaan (inclusief begrafenis), dus ik ben super benieuwd
Gaat sowieso op alle fronten een teleurstelling zijn dus kan dat er ook nog wel bij