FF Boulevard #6

Wat een rot streek. Zo kan Samantha dus nooit meer terug komen. Bluh. Ben de film nu al zat en heb hem nog niet eens gezien.

Het is een serie

14 likes

Samantha wilde zelf niet meer toch?

9 likes

Het is een serie, geen film.
En het is waarschijnlijk dus ook niet waar.

Maar hoezo zou het een rotstreek zijn? De actrice wilde zelf niet meer.

10 likes

Ruzie kan bijgelegd worden toch? Om meteen dan ook iemand dood en begraven vind ik best cru.

Dacht dat het een film werd. Nou, ik haak af.

Haha het is maar een personage dat doodgaat he. Gebeurt wel vaker als acteurs stoppen dat hun personage dan komt te overlijden. En bovendien die ruzie is best heftig. Tuurlijk, het kan worden bijgelegd, maar Kim Cattrall was behoorlijk duidelijk dat ze klaar was met de serie en met Sarah Jessica Parker.

13 likes

Grey’s Anatomy is echt King in het omleggen van personages :sweat_smile:

21 likes

ja dat mensen de serie uit worden geschreven zonder dood te gaan is eerder een uitzondering op de regel.

2 likes

Echt hé.

Acteur: hoi ik wel uit de serie.

Shonda Rhimes: ok, je sterft een gruwelijke dood omdat je levend verbrand na een auto ongeluk :+1:

24 likes

Of we wachten nog drie weken, dan kan je samen met twee andere acteurs* doodgaan in een vliegtuig.

*Oeps, personages natuurlijk

16 likes

In Goede Tijden niet hoor. Dood of niet, je kan gewoon weer terug komen. Heeft Ludo het record in! :rofl::wink:

20 likes

Never forget de vliegtuigcrash :sob:

Ik vond dat zo onbegrijpelijk. En ‘McDreamy’ ook gone. De uitleg daarvan was: ‘D zou nooit M en de kinderen verlaten om een carriùre in het buitenland ofzo te beginnen, dus doodgaan is veel waardiger’. En dan denk ik ‘k, I get it’, maar what about alle anderen? Heb het idee dat alleen Izzy volgens mijn laatste herinneringen nog ergens ronddwaalt. Ook never forget: eerste kill-off van George, 007 :pleading_face:

15 likes

Ja Izzy heeft 100 seizoenen later de boel nog verpest. De trut. Echt t slechtste verhaal ooit.

19 likes

Oh man. Die vliegtuigcrash :pleading_face:.
Voel de spanning van al die afleveringen gewoon weer.

Shonda heeft echt een heftige manier om mensen uit de serie te schrijven. De dood van Mcdreamy sloeg dan echt weer nergens op.

Ik kijk ook station 19
 pff. Keek gister de aflevering van deze week uit Amerika. Ben er nog niet van bekomen :cry:

5 likes

Ja die exit van Alex Karev was echt de meest teleurstellende ooit.

14 likes

Zo ik was echt woest na die aflevering :sweat_smile: En het daarna nog een keer gekeken omdat ik echt zat van huh nee wtf hoezo waarom godver heb ik wat gemist :joy:

2 likes

Ja was echt geen waardig afscheid. Heel random. Snap niet dat dat is waar ze voor kozen. En daarna ook nog Deluca.

1 like

Me in seizoen twee: :eye::lips::eye:

6 likes

Sorry maar je bent echt 15 jaar te laat :joy:

McDreamy vond ik niet erg. Vond m stom. Zou wel weer opnieuw willen kijken maar heb geen zin in izzie. Maar als ik na haar begin mis ik ook Denny :heart: Dilemmas. Vind Meredith eigenlijk ook niet zo leuk.

6 likes

Station 19 vind ik echt zo leuk. Heb van de week nog zitten kijken of ik niet ergens seizoen 4 en 5 kon kopen, omdat ik net klaar was met seizoen 3.

2 likes