Rumour has it dat Kris dit bedacht heeft om de aandacht van astroworld en kylie af te leiden
En ik zie haar dat 100% doen ook nog
Nu je het zegt… Kanye loves Kanye idd.
Je bedoelt Ye
Wat is er dan met Kylie?
Haar vriend is Travis Scott, die rapper waarbij 8 doden zijn gevallen bij optreden op het festival Astroworld.
Ooh ik had even in mijn hoofd dat Travis met Kendall is, dus ik dacht dat je het over twee losstaande dingen had.
10 inmiddels al geloof ik.
Maar die was niet per se positief voor haar imago (de laatste tijd) denk ik? Kourtney was toch altijd de saaie en nu opeens helemaal de it(skater)girl met Travis Barker haha. Kan me voorstellen dat het een pr ding is.
En dat verhaal met astroworld gaat ook niet echt goed nu, dus geen gekke gedachte.
Iets anders: hebben jullie de story van Britney Spears met/over Xtina gezien
@George en zij was er ook met stormi, en postte een story waar een ambulance in te zien was terwijl ze zei dat ze nergens vanaf wist
@wompie ik snap het niet, ze zegt I’m happy for her, is dat shade?
Nou ja ik snap wel dat je het als Britney zijnde fijn zou vinden als mensen zich erover uitspreken wat er zo erg was aan de situaties zoals Lady Gaga daarna wel doet
Christina heeft zich afgelopen zomer zeer uitgebreid uitgesproken over de situatie.
Vind dit echt nasty van Britney.
Pak lekker de telefoon in plaats van haar door de modder te trekken op Instagram.
Hahahaha ik denk echt nog regelmatig aan deze anekdote en moet altijd weer lachen
Christina verdient wel wat karma, dus ach.
Waarom?
Als je alles wil weten moet ik een compleet werkstuk schrijven, je kunt genoeg over haar karakter vinden met een googletje.
Niet te vreten en ongeveer net zoveel suiker als gewone gummibeertjes
Klopt! Toen ik ah afvallen was heb ik hier naar gekeken en je kunt beter volkoren eten.
@Gelatelli, ik had het meer de storie an sich. Ik vind het wel een beetje een gekke reactie van xtina. Zodra ze britney hoorde keek ze snel naar die man, die het onderbrak en terwijl ze zich zo snel mogelijk omdraaide met een “can’t say anything but happy for her” Ik vond het best apart. Ik weet niet wie goed/shady is hier. Maar wist btw niet dat xtina zich eerder wel over freebritney had uitgesproken.
Ik zou me zo kunnen indenken dat Britney een half jaar geleden geen toegang had tot Twitter/Social media en dat ze daarom wellicht niet weet dat Christina zich heeft uitgesproken, maar kom op. Doe dit lekker achter de schermen.
Britney heeft die post inmiddels gewist, net als de post waarin ze Jeffrey Star ophemelden van de week.
Ik begrijp deze nominatie niet helemaal. Dit las ik op het AD:
Het voedingscentrum zegt: zet wat vaker appel en tomaat op tafel. Daar zitten toch ook suikers in? Waarom zijn die suikers beter als die in het snoepje, die ook natuurlijk zijn? Voedingscentrum zegt zelfs nog: suikers zijn suikers.
Is het wel eerlijk dat ze genomineerd is?