FF Boulevard #6

Omdat in echte groente en fruit naast fruitsuiker ook vitamines, mineralen en vezels in zitten. Gebruik van je mond en overige verteringsysteem is anders dan bij snoepjes. Denk ik.

36 likes

Die zitten ook in het snoepje voor zover ik kan zien. De vezels zijn in ieder geval enst heel hoog voor een snoepje en er is daadwerkelijk groente en fruit gebruikt voor het produceren van het snoepje.

Voedingscentrum adviseert volgens mij nooit over mondgevoel van voedsel

2 likes

In een appel zit ook zout. Ik weet dat je dat niet verwcht maar dat zit er allemaal van nature in

1 like

Oke een laatste argument dat je hierover zou kunnen aanvoeren is dat je nooit 100g van een snoepje eet. Dus die 48 is wel uit zijn verband in zo’n tabel

Het is vooral het doen dat het gezonder is dan andere snoep en daarmee het stimuleren om het vaker te eten.

Koop je een doos van deze nieuwe snoepjes, dan vind je in deze doos zes kleine zakjes. “Vijf zakjes voor alle schooldagen en een extra zakje om mee te nemen naar het sporten”, legt Nicolette uit. “Het is natuurlijk geen vervanging voor een appel of een portie groente, maar het is wél een betere optie voor als je zin hebt in een lekkere snack.” Benieuwd? Je scoort de snoepjes van Let’s vanaf nu bij iedere Jumbo!

Bron: kookfans.nl

Ik verwacht niet dat ouders iedere dag een zak snoep geven om mee te nemen naar school, maar hierdoor wordt het gestimuleerd.

6 likes

Het gaat ook om de vezels en de verhouding fructose en glucose. Daarnaast kun je veel meer eten van dadelsiroop dan van dadels zelf.
Dadelsiroop, agavesiroop en zelfs gewoon witte kristalsuiker is allemaal ‘natuurlijk’, maar dat betekent niet dat het goed voor je is.

Misschien vind je dit interessant?

11 likes

Je hebt (een beetje) zout nodig in je lijf, net als suiker. Dan heb ik liever dat mijn fantasie kind een appel zit te snacken, dan een zak snoep of chips. Want het vult meer er zitten nog nog andere voedingswaarde in.

2 likes

Als laatst kan het goed zijn dat het wel gezonder is als ander snoep hoor, want hier zitten wel andere ingrediënten in

Light sigaretten zijn misschien ook beter dan andere sigaretten, dat maakt ze nog niet gezond.

8 likes

Snoep Nicolette peer en wortel smaak

Haribo goudbeertjes

Niet zo gek veel verschil en ik zou mijn kind niet iedere dag laten kanen op haribo beertjes. Maar die geven wel een kaak workout

Edit; voor de eiwitten moet je eerder aan de haribo

16 likes

Nicolette, is that you?

25 likes

Oh en voor de fun, een Elstar appel volgens de oppermachtige appie

Dus fitgirls vreet haribo ipv een appel voor de eiwitten

13 likes

Wilde net zeggen, helemaal als je geen Nicolette bent, waarom zou je op deze heuvel sterven

41 likes

Soms is het leuk om recalcitrant te zijn

2 likes

Maar we zien hier in actie dat de marketing dus wel goed werkt :sob:

6 likes

… soms? @SemM doet niet anders

20 likes

Ja mensen trappen zo enorm in deze marketing. Mijn moeder geeft m’n zoon deze rommel ook en denkt dat ze echt gezond bezig is voor hem. Discussie aangaan heeft geen zin want nee er zit echt groenten in hoor. Nu is mijn zoon daar zo vaak niet en krijgt thuis geen enkel snoep dus oké. ‘het is van Nicolette en die doet echt goede dingen hoor!!’

3 likes

WOW breaking nieuws ome Arie heeft Corona

24 likes

15 likes

Wel goed dat hij in quarantaine gaat.

2 likes