Wel goed dat hij in quarantaine gaat.
haha wow jouw standaarden voor normaal gedrag in coronatijden zijn laag
waarschijnlijk zie jij in de praktijk genoeg ander gedrag
Wat wel grappig is. We hebben uiteraard wel eens sportieve mensen gehad die Corona hadden. Een keer hadden we een fitness guru die al aan optiflow lag (pre-IC en in sommige ziekenhuizen kan het alleen op IC) eh toch bleef hij naast zân bed Squats en allerlei oefeningen doen maar elke keer als hij door zân benen zakte zakte ook zijn saturatie. Gingen alle alarmbellen af. Verpleging boos haha Hij was zo in de ban van dat gezond leven het hem gaat redden. Maar helaas uiteindelijk toch op de IC gekomen.
Ja staat dat er heel duidelijk? Hij schrijft idd niet tegen vaccineren te zijn maar of dat betekent dat hij het ook heeft gedaan,
of okay vindt als je het doet om bepaalde redenen. Vind het idd zo in contrast hoe hij normaliter overkomt
Dit is toch eigenlijk hartstikke triest? Klinkt wat mij betreft niet meer als een gezonde relatie met sport
Het was zeker ook triest ja! Zo vast houden aan zân geloof dat sporten hem gaat redden. Uiteraard is sporten gezond en is je herstel mogelijk na de Corona ook sneller, maar hij snapte gewoon echt niet dat hij het beste lichtjes kon mobiliseren op kamer van bed naar po-stoel en dat hij zân energie moest bewaren. Oefeningen op bed zijn okay om spieren wat actief te houden, maar geen squats etc.
Wat een eindeloos epistel weer om te zeggen âvreet een beetje normaal en neem de trap in plaats van de liftâ
Mijn hemel.
Nou ja hij zegt wel dat mensen nu kunnen zeggen dat hij, ook als hij niet gevaccineerd zou zijn, er zo snel vanaf zou kunnen zijn omdat hij zo fit is en veel sport. Daar maak ik wel uit op dat hij gevaccineerd is
Nu pas? Had het eerder verwacht
Hahaha ja het is gelijk weer zo gezapig dominee carpe diem achtig
Ik zie dat sommige mensen in de comments teleurgesteld in hem zijn hierdoor Misschien ook wel logisch door het soort mensen dat hij aantrekt met zijn boodschap. Wel goed dat hij het stukje over het vaccin erbij zet, tegen de maatregelen zijn hoeft natuurlijk niet per se antivax te zijn.
Ik bij âthis could be fakeâ
Klinkt een beetje viezig
Ik durf het bijna niet toe te geven, maarâŠ. Ik vind het best goed wat hij zegt?
Zeker omdat ik denk (vette aanname hoor!) dat hij/zijn vrouw zich wel in een wereld van!moederhartmensen begeeft. Arie geeft best duidelijk aan wél gevaccineerd te zijn.
En op je gezondheid letten kan ook geen kwaad, ook met prik. 2g beleid valt natuurlijk ook best wat over te zeggen, voor of tegen het zijn best heftige potentiële maatregelen.
Nou haha ik denk het niet omdat ze kippen een een grote tuin hebben maar meer de mensen waar ze mee omgaan die uitgesproken tegen vaccinaties zijn.
Okay, het wazige thuisscholing post hielp niet mee in dat beeld. Maar zoals ik aangaf, vette aanname vanuit mij hoor.
In die superlange post van hem:
Ik vertrouw op de wetenschap, ben heel blij dat we vaccins hebben tegen ziektes waaraan we vroeger stierven.
Diezelfde mensen zullen nu misschien zeggen dat ik, ook als ik niet gevaccineerd zou zijn, maar één dagje grieperig zou zijn geweest omdat ik veel beweeg, vers en gevarieerd eet en goed slaap. Misschien is dat zo. Maar misschien moeten we ook blij zijn voor heel veel mensen dat die goede gezondheid niet het enige wapen is tegen een virus.
Ach man, ja sporten is gezond, dat ontkent niemand. Het helpt alleen geen klap tegen corona.
Nou kan je dat zo stellig zeggen?. In de eerste golf (en volgens mij nu ook) liggen er toch veel mensen in het ziekenhuis die overgewicht en/of diabetes hebben.
En ook mensen die wel sporten en âgezondâ leven. Het is geen 1+1=2 alsin: sport, eet gezond en je komt niet met corona in het ziekenhuis. Of dat je dan geen corona krijgt.