Ik zag deze voorbij komen, heb hem nog niet gekeken maar ik vind zijn video’s vaak wel interessant
Had je al gezien dat hun nieuwste pasgeboren dochter Madyson heet? (Juist ja, vernoemd dus naar die vreemdgangers website waar dat hele schandaal mee begon. Echt wtf)
Dat is volgens mij ook nirt met zoveel woorden gezegd (of ik heb dat ook gemist). Er komt een Boos over misstanden bij talentenjachten oid dacht ik
Ik hoor en zie dit ook veel voorbij komen op roddel pagina’s, maar die aflevering gaat niet over Marco.
Het gaat inderdaad om misstanden bij talentenjachten, zoals wurgcontracten ( kennen we de band Intwine nog? Die stapte uit een Idols omdat ze gedwongen werden om een kut contract te tekenen), vooraf gekozen winnaars, stemfraude, deelnemers die aan voorhand bij coaches worden ingedeeld, enzovoort
Om 1 of andere reden heeft dit in roddelland de draai gekregen dat het puur over Borsato zou gaan.
Denk niet dat Tim z’n handen gaat branden aan een mogelijk gerechtelijk onderzoek, voordat het überhaupt een gerechtelijk onderzoek is.
Ik denk dat die insteek van Boos niet helemaal waar is en dat de focus wel op Marco zal liggen. Het beginnen ondertussen wel heeeeel hardnekkige roddels te worden en Marco had toch (voor het moest) al zijn eindejaarsconcertcampagne ofzo afgezegd? Ik geloof wel dat dit een heel grote bom is die elk moment kan barsten.
Ik ken ook al jaren de verhalen dat vooraf al lang en breed bekend is wie de winnaar wordt, of in ieder geval de finalisten.
Bij The Voice bijvoorbeeld worden ook echt artiesten gevraagd om mee te doen. De band Navarone ken ik het verhaal van dat ze gevraagd zijn en toen hebben onderhandeld dat ze wel mee zouden doen, ver zouden komen maar niet winnen. Waardoor ze dus niet al die contractuele verplichtingen hebben, of in ieder geval minder.
(waar die BOOS aflevering over gaat is me een raadsel, dus dit is alleen een reactie op wat Frenky schrijft)
Krijg het een beetje mee via duggarsnark op reddit! Echt een tip als het een beetje volgt.
Ik keek dit programma echt zoveel vroeger!
Klopt, dit gebeurd zelfs bij de kids versie. Zo sneu!
Goeiedag zeg, dit lezen is echt geen reclame voor haar boek https://www.osjato.nl/wp-content/uploads/2020/10/PDF-Erica-Het-geloof.pdf Komisch en triest is het
Lekker stukje victim blaming en shaming ook:
Er is genoeg zorg voor vrouwen. Je kunt een nummer bellen, je kunt naar een ‘Blijf van mijn Lijf’-huis, je kunt hulp vragen bij mensen om je heen. Als je in Nederland naar buiten komt met dit soort ellende, staan er mensen achter je. Die Lil’ Kleine met die griet… Dan denk ik: dat gaat al jaren zo en dan toch nog een kind krijgen met hem. Snap ik helemaal niks van.
En je kan natuurlijk niet alleen negatief doen over de Islam, ook het Jodendom moet er aan geloven:
Ook over het Joodse geloof heb ik veel gelezen. Daar worden vrouwen ook allemaal onderdrukt en hebben ze dat gekke bijgeloof van twee aanrechten, dat je geen beesten mag eten met hoefjes… Ik heb daar niks mee, ik vind dat allemaal zo’n onzin.
Maar Erika heeft niks tegen buitenlanders hoor:
Ik heb echt niks tegen buitenlanders. Er zijn ook Indiërs en Chinezen. Die komen binnen, leren de taal en werken hard. Als mensen hier komen en ze doen hun best en ze integreren, vind ik het helemaal geen probleem. Maar die klaplopers die allemaal geld naar Turkije sturen enzo, daar hebben we geen behoefte meer aan. Daar moeten de grenzen echt voor dicht. (…) Dan is het al een heel ander verhaal dan met allemaal van die jonge gasten die gewoon hier komen om weet ik veel wat te doen. De boel verkrachten, steun trekken, weet ik het allemaal.
Wat een schandalig boek.
Walgelijk. Hoe kun je dit (laten) schrijven en dan later beweren dat je woorden uit z’n verband zijn gerukt?!
Wat worden er ontzettend veel aannames gedaan in dat hoofdstuk. Maargoed ik wil haar met liefde uitnodigen in de moskee waar ik graag kom en waar iedereen welkom is zoals hij/zij is en laten ervaren hoe mooi en vredelievend mijn geloof echt is. Waar uithuwelijken, vrouwen besnijdenissen en dwang niet toegestaan zijn.
Wat een enorme trieste vrouw.
Zij is niet 100% in haar bovenkamer als dit haat statements zijn in haar boek, vervolgens publiekelijk er nog wat van zegt en dan nu ineens terug komen op haar woorden.
Kutwijf.
Wat nog kutter is zijn die reviews op dr boek op bol. Gatverdamme.
Wil haar net zoals @Roggebrood ook echt wel educaten hoe lastig het is om hulp te vragen als je dagelijks in elkaar geslagen wordt.
Gezellige dame, is er nog iemand die ze wel ok vind. Behalve witte cis mannen
Ja dieren:
Maar goed, ik heb dus Partij voor de Dieren gestemd. Als die me ooit als ambassadeur zouden vragen, zou ik dat wel een eer vinden. Want ik hou heel veel van dieren.
En Pim Fortuyn en Geert Wilders.
Vind het echt walgelijk wat voor uitspraken ze doet en hoeveel mensen daar wel niet in meegaan, omdat de Meilandjes ‘oh zo geweldig zijn’. Hoorde laatst nog iemand zeggen:“Ja zij zegt gewoon waar het op staat”
nee, ze zegt dingen die ab so luut niet door de beugel kunnen
Pim Fortuyn was ook gek op zijn hondjes
Dat vind ik ook zo erg, hoe ontzettend veel mensen het met haar eens zijn en het gewoon prima vinden om dit soort uitspraken te doen.
Ja echt bizar he. Alsof het ineens ‘oke’ is om zulke dingen te roepen, omdat zij een podium heeft. Haar uitspraken zijn ook zó ongenuanceerd en haar argumenten zijn gebaseerd op zeer beperkte kennis van die zaken lijkt wel. Hoe haal je het dan in je harses om zulke dingen te schrijven in een boek, je hebt letterlijk geen idee waar je het eigenlijk over hebt, maar je schaadt hele groepen mensen.
Ik snap ook niet wie dan dit boek leest en accepteert dat deze onzin verkocht mag worden.