FF Boulevard #6

Weet ook niet wat zij praat met dat ze zoveel boeken heeft gelezen over de Islam, ze heeft vast 1 keer Fitna gekeken :+1:

8 likes

waarschijnlijk dezelfde mensen die vinden dat zwarte piet gewoon moet kunnen omdat het ‘een tradisie is’

8 likes

Weet je wie ook gek op zijn honden was

1 like

Ikke :upside_down_face:

Nee ik ben geen fascist en houd mijn armen liever naar beneden dan omhoog

1 like

Een uitgever die letterlijk alleen dit boek en de biografie van Martien heeft uitgegeven en dit op de website heeft staan: “Uitgeverij Osjato BV is een onderneming van Erica Renkema en Jan Dijkgraaf”

Dat verklaart veel.

21 likes

Lijkt me voor bol.com en sowieso de meeste boekhandelaren wel erg lastig om continue boeken eerst te gaan screenen eerlijk gezegd

Dit komt misschien vanuit mijn bibliotheek werkervaring, maar boeken bannen wil je als organisatie ook niet zo snel aan beginnen.

12 likes

Wat ik zo bijzonder vind aan de Meilandjes is dat ze zelf naar een ander land verhuizen omdat ze dat leuk vinden en dat heet dan Ik Vertrek en is allemaal leuk. Maar als anderen vanwege oorlog naar Europa komen dan is het allemaal te vol.

76 likes

@Wonderland Je bericht is verwijderd. Zie de huisregels.

3 likes

Ja maarja, zij komen niet, zoals ELKE buitenlander met een getinte huid en/of hoofddoek, met wapens en messen naar Frankrijk om elke willekeurige zwakkeling die ze tegenkomen te verkrachten of te bekeren.

3 likes

behalve Chinezen en Indiasen natuurlijk!

4 likes

Ja want die kenne lekker koken!

4 likes

Nee hoor, als je als witte naar het buitenland gaat ben je een expat en als je een andere huidskleur hebt ben je een gelukszoeker/immigrant/buitenlander

Compleet anders, ze moeten daar in hun handjes klappen van geluk dat Erica en Martien Frankrijk uitverkoren hebben om een middelmatige BnB op te zetten

(Even voor de duidelijkheid, dit is sarcasme)

27 likes

Ik las online dat Jan Smit ruzie heeft met zijn vrouw Lisa en zus Monique omdat hij zou zijn vreemd gegaan met Maan! :face_with_hand_over_mouth:

15 likes

Eerst Marco Borsato en nu Jan Smit. Maan heeft echt geen mazzel in de liefde

16 likes

Geen smaak in de liefde

Fixed that for you

82 likes

Hahaha ik las juist dat hij ruzie had met zijn vrouw omdat zij́ was vreemdgegaan en dat hij, omdat hij bij d’r blijft, daarom ook ruzie kreeg met Monique :joy:

4 likes

Maar Jan schijnt toch heel vaak zelf ook vreemd te gaan? Heb ik ooit gelezen op het forum. En Nick en Simon ook

Gatverdamme dit is meer dan walgelijk. Die hele familie mag van mij geboycot worden en verdienen al helemaal geen zendtijd meer.

Wil jij dat Talpa de samenwerking stopzet met de familie meiland?

• Ja
  • Nee
  • Maakt me niet uit

0 stemmers

3 likes

Dan gaan die drie wel erg vriendschappelijk met elkaar om

32 likes

Minder Meiland op tv is altijd wel fijn

24 likes