FF Boulevard #6

My bad, ik ging er vanuit dat comedy grappig zou zijn.

11 likes

Het is je vergeven, want vRoUwEn HeBbUh GeEn HuMoRrrr

3 likes

het spijt hem dat hij is betrapt

Haha en nu kom ik ook op dit pareltje van een artikel Thierry Baudet vreesde geruchten over liefdesaffaire met Özcan Akyol Wat is dit joh hahaha

3 likes

Hahaha ik kwam ook dat artikel tegen vandaag. Het zou je kamergenoot maar zijn…

1 like

Als bijbaantje heb ik in de horeca gewerkt van een theater en daar was Martijn destijds ook. Aan de bar werd ik heel ongemakkelijk van hem en hij heeft tegen mijn collega van de techniek behoorlijk seksueel grensoverschrijdende opmerkingen gemaakt (oa wat ie wel met mijn kont zou willen doen). Nu boeit het me niet meer, maar tzt liep ik gewoon weg zodra hij ergens op tv kwam

12 likes

Vind het wel goed dat Jinek niet reageert. Dit soort bullshit is haar aandacht niet waard

12 likes

Tristan Thompson is nu voor de 3e keer vader geworden van weer een andere vrouw. En die vrouw hoopt dat ze samen een gezin kunnen stichten. Suuuuure. Ik heb seizoen 20 van kuwtk gekeken en daar zijn ze nog bezig een 2e kind te krijgen maar dan niet via de natuurlijk manier. Ze zou blij moeten zijn dat dat niet gelukt is.

https://www.hln.be/celebrities/vrouw-zet-geheim-kind-van-tristan-thompson-op-de-wereld-je-kan-deze-75-000-dollar-maar-beter-accepteren~ad60f94c/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

1 like

“ Ik ben er kapot van dat Angelou’s vader niet in zijn leven wil zijn. Ik hoop dat deze rechtszaak ons ​​bij elkaar zal brengen en dat we een gezin kunnen zijn.”

Okay…

7 likes

Wat een raar Instagram account heeft zij… Ze volgt maar één persoon en dat is Tristan?

Waarom? Ik weetniet of je seizoen 20 hebt gekeken maar ze twijfelde zelf over een draagmoeder en of ze ermee door wilde gaan.

2 likes

Dat was hij ook. Khloe had een verjaardagfeest en alles voor hem georganiseerd. Na die verjaardag heeft hij een date met deze vrouw gehad. Hij heeft geprobeerd haar af te kopen met 75000 dollar. In verklaringen van de rechtbank geeft hij ook toe het bed te hebben gedeeld met deze vrouw. Het houdt niet op met deze man.

1 like

Volgens mij is die IG nep en was de baby foto een stockphoto. Ik zoek het even op! Ja verdorie volgens mij kwam het voorbij in een story die nu weg is maar kwam wel deze tegen: Login • Instagram waarin een nichtje zegt dat alle accounts die nu oppoppen nep zijn.

Ennn account waar je de foto baby van de die op deze IG’s voorkomt Login • Instagram kan vinden. Ongeveer 98 weken geleden.

2 likes

De enige reden dat ie weer bij khloe terug was om daar in L.A. tijd door te brengen tijdens covid want hij had niks beters te doen, verdiende waarschijnlijk niks. Door beetje in beeld bij kuwtk te komen kreeg hij misschien nog wat centen.

2 likes

Hij zei ook dat ze maar een keer seks hebben gehad en ze daardoor niet zwanger kan zijn.

2 likes

Één keer telt niet! :rofl:

8 likes

vind het nog steeds sad voor jordyn dat zij gecancelled is n.a.v. tristan gate (tenzij ze het echt gebruikt heeft als escape uit kylie’s klauwen, dan more power to her)

6 likes

Hahaha loool, zo dom leek hij me nog net niet. Waar heeft ie dat gezegd?

Ik hoop nu ook echt dat Khloe niet toch weeeeeer in de toekomst denkt, ja ik wil nog een broertje/zusje voor True erbij van Tristan. Ergens vind ik het van Khloe ook zo dubbel. Zij is opgegroeid met 2 halfzusjes waar ze heel close mee is. Maar ze ziet volgens mij niet Prince, de halfbroer van True niet als familie van True. Vroeg of laat komt dat meisje er toch achter dat ze een halfbroer heeft.

3 likes

In zijn statement bij het gerecht.
Ja dat vond ik ook zo erg: “true needs a sibling” Zij heeft er al een, maar bon we weten niet hoe de relatie is tussen Tristan, Prince, de moeder van Prince en KoKo

4 likes

Ja vind ik lastig want wat weegt dan zwaarder
De wens van Khloe die per se een tweede wil van die lulhannes of een onschuldig kind dat een lulhannes als vader heeft

8 likes

Oke, ja ik ben het daar niet mee eens. Ik vind dat niet erg hard. En om hoe en alles nou te verwoorden, jeetje, ik sta achter mijn woorden dat ik vind, dat Khloe blij moet zijn geen tweede kind van Tristan heeft gekregen. Who cares? Lol, het is mijn mening maar.

10 likes