FF Boulevard #6

Ja vind het altijd zo zielig als ouders 1 kind hebben en het dan helemaal niet goed zit tussen beiden en ze dan alsnog voor kind #2 gaan. Of eentje het iig heel erg wil en de ander dan maar overstag gaat. En dan gaan ze uiteindelijk surprise surprise alsnog uit elkaar en dan zijn daar 2 kinderen de lul van Ipv alleen het eerste kind.

17 likes

Wat een bizar nieuws. Hoop maar dat het niet waar is. Ik dacht dat Khloe en hij weer helemaal oké waren. Hoe erg dat je dit soort shit gewoon weer flikt…

1 like

Lol ik keek net een beetje door verschillende seizoenen van kuwtk op videoland en dit stukje :joy:

40 likes

Huh hoezo dat was toch ook net zo goed echt kut van haar?

3 likes

Jawel maar rumor has it dat ze weg wilde onder kylies insane geplak

Soms denk ik echt, waarom weet ik hier zoveel van : (

9 likes

Ik kijk nu de eerste aflevering van de realityserie van Famke & Denzel (don’t ask me why). Maar wat komen ze beiden kinderlijk over? De hele tijd giechelen en van die stomme grapjes enzo.

9 likes

Vond ik ook, en hem heel anders dan in Love Island

1 like

Marco annuleert nu zijn clubtour. Is dat een gevolg van…?

3 likes

Wie de fotobewerking doet bij de Beau Monde, moet zich een potje schamen

5 likes

Die schaduw onder haar onderlip ook, ziet er echt apart uit :thinking:

4 likes

Ze lijkt op een animated versie :face_with_raised_eyebrow: was dat het doel? Sta je op de cover van de beau monde, is het een afzichtelijke foto.

6 likes

Ja wat een slechte tv was dat zeg :woozy_face: ik hou echt van trash tv maar dit was echt vreselijk.

En die jongen… mijn god

2 likes

Nou ja het is subtieler dan op haar eigen instagram

6 likes

Havermoutjes eten en cake bakken in de oven is wat mij het meest is bijgebleven :weary:

4 likes

Bij mij vooral dat het hondje echt overal naar mee gesjouwd werd.

2 likes

Ik ook, ze is zo lekker sassy :heart_eyes:

2 likes

19 likes

Ik vind het bizar dat haar huidskleur er dus normaal uitziet zoals op die foto met dat rode haar.

4 likes

Is ze ook die onderste met wit sjaaltje? Nee toch? Herken haar dan echt niet.

Kylie doet dit ook.

4 likes

Ze wil even meeliften op het succes van Koreaanse acteurs, zo te zien.
Echt heel nasty.

6 likes