FF Boulevard #6

Oh ja hij had helemaaaaal geen geld meer na zijn faillisement. Gozer… iedereen zou op jouw manier failliet willen zijn.

1 like

Ik volg haar op instagram en zag vandaag dit statement: Dillard Family Statement On Josh Duggar Verdict Today - The Dillard Family

2 likes

Dat slot van Yvonnes video (sorry ik vind dit juridisch ook gewoon interessant): daarin vertelt ze “zeer hypothetisch” dat ze dus zwart wit bewijs heeft?

1 like

Precies dit!! Hij wil of kan niet zijn eigen aandeel in die eerdere verhalen zien lijkt het…

1 like

OM verbaasd

Het Openbaar Ministerie in Noord-Holland bevestigt het verzoek van Marco aan RTL Boulevard. Volgens een woordvoerster is dit inderdaad geen normale gang van zaken. “Als je het ergens niet mee eens bent, dan ga je normaal gesproken naar de politie en doe je melding of aangifte. Daarvan is hier geen sprake.”

Dit is volgens haar ‘een andere dynamiek’. “Je kunt wel gelijk naar het OM stappen, maar dat is geen gebruikelijke route.”

Het is onduidelijk of het OM aan de slag gaat voor Marco. “Dat verzoek kregen wij gisteravond om 19.00 uur gestuurd. Dus dat moeten we nog beoordelen. Als de tijd rijp is dan kunnen we hier iets over zeggen.”

10 likes

Chantel Jeffries heeft foto’s en filmpjes van een baby leeuw aan een ketting gepost op instagram :sob: Zo bizar!! Snap echt niet dat mensen dit nog doen en durven te verdedigen.

1 like

typisch als influencers teveel kritische comments krijgen ze altijd maar de reacties uit zetten/limiteren

8 likes

Hoe kan je trots op dierenmishandeling zijn? En waarom accepteert Insta dit?

3 likes

Is er wel, moest ook even zoeken bij geweld staat het!

7 likes

Heb het wel gerapporteerd, maar verwacht er niks van

1 like

Ik ook, hoop dat veel het doen. Nu weet ik ook hoe ik andere soortgelijke kan gaan rapporteren. Onder geweld zit het dus.

2 likes

Ik heb het ook gerapporteerd. Hoe meer, hoe beter!

7 likes

dank je wel, net gerapporteerd

1 like

Behalve vrouwentepels.

28 likes

Staat nu op privé! Ze zal wel een berg kritiek hebben gekregen.

1 like

Bij mij niet. Misschien ben je geblokt?

2 likes

OH heel vreemd, nu kijk ik en nu kan ik haar wel zien. Gelijk gerapporteerd!

2 likes

Vind dit echt een erg bericht.

3 likes

Huh nu is die Jana Duggar gearresteerd in verband met “endangering children”. Gaat lekker in die familie. Zij was een van de braafste (nog wel ongetrouwd).

2 likes

Dat viel mij ook meteen op haha! Fijn dat ze hem hiermee gewoon onder de bus gooit en dat het OM zich niet laat gebruiken als marionet van een bn’er in dit geval.

6 likes