Blijkbaar is er nog wel meer aan de hand als we Instagram moeten geloven:
Blijkbaar heeft het dus met Anna te maken en wordt er nu gesuggereerd dat Jim Bob hier misschien mee te maken heeft, om te focus van Josh weg te nemen
Blijkbaar is er nog wel meer aan de hand als we Instagram moeten geloven:
Aangeklaagd, niet gearresteerd. Maar inderdaad, geen goede week voor ze ik wacht echt tot een van die kids eens alles op straat gooit in een interview of boek
Wie kijkt er Selling Sunset? Las gister dat Maya haar 3e kindje verloren is bij 38 weken… Selling Sunset's Maya Vander Suffers Pregnancy Loss at 38 Weeks | PEOPLE.com
Ah wat erg Zoveel weken ook al
(Over Maya gesproken, ik vind haar altijd zo nuchter overkomen tov de andere vrouwen in het programma. Echt leuk)
Vind ik ook van Michelle hahah. Ze passen perfect bij elkaar
Wat treurig
Ja, ik vind haar ook echt leuk! Geestig, kan lekker sneren, en ook heel nuchter. Ik vind haar ook super knap, een natuurlijke schoonheid zonder al te veel poespas. Ze oogt alleen wel wat ouder dan ze is vind ik. Niet dat ze een ‘oude’ huid heeft oid, maar zo ziet er meer volwassen uit ofzo
Edit; ze is 39 zie ik nu. Dan valt haar volwassen-look wel mee. Als ze 45 was had ik het ook wel geloofd maar dat is dan uitgaande van enorm veel cosmetische hulp
Wel een topadvocaat. Ik kan niet wachten om hem en Carrie straks in alle talkshows te zien.
Haha, RTL boulevard is weer lekker petty:
Recepten kopiëren en haar eigen naam eronder zetten is niet de enige vorm van zondigen waar Sonja Bakker (47) aan deed.
omg die titel suggereert iets heel anders dan eten bij de macdo
Sympathieke meid
Kreeg net nog een screenshot doorgestuurd over Maan.
Ze wordt thuis nog ingestopt door haar ouders als ze gaat slapen.
Eigenlijk kon je dat verwachten, als je jouw kind Maan noemt
Haha maar je kunt toch ook wel een beetje tussen de regels doorlezen dat deze auteur nogal een mening heeft? vind dit soort artikelen altijd zo flauw. Iemand interviewen (of een interview lezen) en dan precies alle stukjes eruit halen wat jouw beeld van iemand bevestigt en de rest weglaten, met snarky comments tussendoor. Pff zou geen BN’er willen zijn
Ja dit stuk is wel heel erg sturend geschreven, mensen worden bijna beinvloed om haar nu ook hypocriet te vinden, terwijl ze helemaal geen rare dingen roept. Maargoed dat doet mediacourant bij iedereen volgens mij en ik kan er vaak wel om lachen.
Maan heet ook eigenlijk Manuela, net wat mindere artiestennaam natuurlijk
Sure? Volgens mij heet haar broer namelijk storm.
Nee die heet eigenlijk Stormuela!
Waarmee dan?
Yes, ken iemand die bij haar in de klas heeft gezeten.
Heeft tante Vuvu dat bedacht?
Vuvuzela.