FF Boulevard #6

Ik zit even de reacties onder de laatste foto van Anouk Smulders te lezen en dit stemt me eigenlijk wel positief. Echt veel mensen speken haar aan op haar optreden bij Shownieuws. Ik hoop eigenlijk dat ze hier vanavond nog even een itempje aan wijden bij Boulevard en uitleggen hoe schadelijk dit is voor slachtoffers van zedenzaken in het algemeen.

20 likes

Ferry moet ook af en toe de boodschappen doen

4 likes

Ja, ik heb er over gelezen maar heb ze niet gezien. Wat doorzichtig dit zeg. Anouk als bestie van Leontien, en de zoon van Moszcowicz is de manager van Jada Borsato. Hoe de fuck is die redactievergadering daar gegaan, en hoe konden de rest van de productie daar mee instemmen?

11 likes

De eerste vraag is of journalistieke integriteit hen boeit

6 likes

Los van journalistieke integriteit, als mens zou je het je ook moeten aantrekken dat in NL 22% van de vrouwen te maken krijgt met seksueel geweld waarbij bijna geen enkele dader wordt veroordeeld. En als mens zou je ook moeten kunnen invoelen dat dit televisieoptreden aan dat laatste bijdraagt. Maar blijkbaar is dat teveel gevraagd als je met je gooische kop in een rijke bubbel leeft waarin alles te koop (of te manifesteren) is.

11 likes

Ja omdat die stomme Wouter de Winter iets mompely over een Jumbo vacatuređŸ˜”â€đŸ’«

1 like

Ik kijk weinig primetime tv, maar waar komt die Wouter de Winther nou opeens vandaan?

O ik zie het al. “Verslaggever” van de Telegraaf :joy:. Nvm verklaart hetniveau.

1 like

Ik ging vroeger wel eens naar dezelfde sportschool als zij en dat mens was toen al vol van zichzelf. Weet nog dat ik een paar keer een oppaskindje daar naar toe moest brengen en halen voor zwemles en zij en haar kind waren er ook met een paar andere moeders en ze toen (expres) keihard in de kleedkamer zei: ‘’ Ja ‘zoon of dochter’ we gaan straks lekker de nieuwe grote dure auto van mama halen. Het is een ‘insert bekende dure auto’, ken je dat merk? ‘’
Weet nog dat er een moeder in die kleedkamer mij lachend aankeek van ‘Owkee
 :grimacing:’.

Er kwamen wel vaker BNers daar (die veel bekender waren), maar die deden normaal en zochten niet per se aandacht. Maar dan ging ze soms in de lounge / café keihard praten over de telefoon, zodat iedereen kon genieten van het gesprek. Echt mens, doe ff rustig, no one cares over wat je in je privé-tijd doet.

24 likes

Ze heeft sort of net excuses gemaakt bij shownieuws (zonder het woord daadwerkelijk te noemen vlg mij).

Ging om dat ze totaal onbekend was met het feit dat aangifte doen een lastig en langdurig traject is, men angst voelt etc
 en ze was onbekend met het proces. Haar opmerkingen waren niet bedoeld om mensen te kwetsen of te ontmoedigen. Ze was door een therapeut gister gemaild met meer uitleg/context, slachtoffers hadden haar benaderd en ze “had het proces nu geleerd*”.

*Ze gebruikte heel vaak woorden zoals proces en leren

3 likes

Sure Jan, die probeert gewoon d’r eigen hachje te redden

38 likes

Inderdaad ;
b8edcfd6dd79720249b61853c178e8dca5-surejan.2x.h473.w710

6 likes

Anders houdt ze de volgende keer gewoon lekker haar mond dicht als ze ergens ‘mee onbekend is’ en geen idee heeft waar ze over praat.

19 likes

En dat heeft ze niet kunnen leren bij een bezoek aan een opvanghuis voor vrouwen op Curacao
 Je zou denken dat ze dan weet wat voor impact dit soort dingen hebben op slachtoffers. Wat een grap.

41 likes

Nou, Chris Noth a.k.a. Mr. Big ook beschuldigd van seksueel geweld. Another one bites the dust.

6 likes

Wtf dan leef je toch ook onder een steen? Dat is toch gewoon algemeen bekend? Ook al heb je zelf niet met seksueel geweld te maken gehad, je hoort t toch gewoon in t nieuws ofzo en je ziet t in series.

Vind dit ook zo heftig voor dat meisje en hoop dat ze goede mensen om zich heen heeft.

4 likes

Ik zag ook dit, dat speelde al in de jaren 90???

4 likes

Ja heftig hÚ. Zij is ook één van de vrouwen die met Bill Cosby te maken heeft gehad. :sob:

1 like

Die woorden komen vast uit haar kring van coaches waar ze zich in begeeft.
Ben wel benieuwd hoe die andere meiden die licht gingen brengen op curaçao hier nu over denken.

3 likes

Ja echt, dan weten we gelijk dat al die mooie woorden over dat bezoek echt niks maar dan ook niks betekenden, dat was enkel voor de bĂŒhne.

2 likes

Ja mooi! Juicechannel meldt dit ook, lekker ongeloofwaardig van Anouk Smulders :sweat:

80 likes