FF Boulevard #6

Net een heel verhaal gelezen over juicechannel en Yvonne op reality fbi. Vreemde wereld wel hoor die juicekanalen. Gaat er smerig aan toe achter de schermen als dit waar is. En dan is Yvonne nog gestoorder dan ik dacht met haar geheime website om mensen kapot te maken, zoals haar ex.

1 like

Pff ik moet even het juiste moment (en zin?) vinden om dit te gaan lezen. Wat een verhaal. Of zoals Alberta zou zeggen: wat een sensa

2 likes

Jezus wie heeft de tijd om zulke boekwerken in stories te posten, is dat dan je werk als ā€œjuicekanaalā€ ?

6 likes

https://instagram.com/reality.fbi?utm_medium=copy_link

2 likes

Hahah ha idd, vooral de tweede helft gaat over Yvonne haha dat vond ik wel vermakelijk

2 likes

Die FBI is hier ook nog een dag geweest toch met van die gekke berichten? Staat me iets van bij…

1 like

Haha ja klopt hoopte nog dat dat ook langs zou komen in z’n insta-boekwerk maar helaas. Deze gast vindt zichzelf zo belangrijk trouwens :joy: ik heb ā€˜t beetje scannend gelezen maar kon ā€˜t allemaal niet echt volgen

2 likes

Wat bizar dit, John de Mol heeft het echt te hoog in zijn bol. De dansmarathon was natuurlijk een ontiegelijk groot succes ook

17 likes

Wat absurd ja, en qua timing dan ook net na een kritiek stuk over Anouk die Marco verdedigd? Dat is… een hele interessante timing

Ook zo kinderachtig btw een boycot

4 likes

Wat een zwaar verlies, hoe komen ze dit ooit te boven.

3 likes

Waarom wil je dit weten?

2 likes

Kees vd Spek lijkt me juist heel integer. Maar ik heb geen idee wat er toen ook alweer precies door wie gemeld is.
Zag wel dat er op Videoland een laatste interview/podcast oid tussen Peter en Kees online staat nu

1 like

Joke’s on SBS, want volgens mij kunnen ze de publiciteit van AD en hun doelgroep juist heel goed gebruiken 🄲

7 likes

Was het deze man?
https://www.ad.nl/show/goede-vriend-peter-r-de-vries-heeft-hoop-na-ziekenhuisbezoek-partner-laat-voor-het-eerst-van-zich-horen~a0907658/

Ik heb vanmiddag die docu gekeken op Videoland, vond het een heel mooi eerbetoon van Kees aan zijn vriend Peter en kreeg echt niet de indruk dat hij er een slaatje uit probeert te slaan op wat voor manier dan ook.

Aanrader om te kijken trouwens, het was erg aangrijpend.

Edit: @anon4775214 wat jij ook zegt dus :stuck_out_tongue:

6 likes

Heb ook wel weer even een traantje moeten wegpinken. Het bljjft onwerkelijk dat hij nooit meer op tv zal komen…

5 likes

Marco heeft aangifte gedaan… :persevere:

4 likes

Tegen het slachtoffer toch? Weten we wat de aanklacht is?

1 like

Ja wegens smaad en laster.

2 likes

Ugh wat naar voor het slachtoffer. Het lijkt me zo moeilijk aangifte te doen en dan krijg je dit

13 likes