FF Boulevard #6

Wat erg zo jong, hij schijnt een hartaanval te hebben gehad.
C.R.A.Z.Y. heeft toentertijd veel indruk op me gemaakt, prachtige film.

2 likes

Hoezo hard?

Kim k heeft de scheidingspapieren ingediend, een zaak om haar naam aan te passen en date (al dan niet echt) met iemand anders. Ovviously wil zij écht niet meer bij hem zijn. Dus dude respecteer de grenzen van de moeder van je kinderen!

Zijn acties zijn in dit licht ongepast en grensoverschrijdend, dat is niet een romantisch I want you back- actie.

38 likes

Kanye is altijd een beetje een apart figuur geweest maar nu slaat ie de spijker wel op de kop. Kim en hij zullen altijd verbonden zijn door de kinderen die ze samen hebben.

2 likes

De spijker op z’n kop?

2 likes

Ik heb het idee dat wanneer je geld genoeg hebt of bekend bent je overal wel binnenkomt. Zie zooo veel bekende mensen de hele wereld over reizen alsof er geen pandemie is. Alsof vaccinaties en quarantaineplicht voor hen niet gelden

3 likes

Ok je hebt een goed punt hier, zo had ik het nog niet bekeken.

Maar ik blijf er wel bij dat een huis in de buurt van je kinderen kopen niet raar is.

3 likes

Genderneutraal, maar een genderrevealparty en “Een echte man maakt mannen”. Beetje krom wel

16 likes

Ik vind wat Kanye nu doet een beetje Hugh Hefner die per se naast Marilyn Monroe begraven wilde worden terwijl ze tijdens haar leven volgens mij ook niet zoveel van hem wilde weten

2 likes

Wauw ik vind dit een beetje overdreven. Ze zijn gewoon getrouwd (geweest) en hebben samen vier kinderen. Je doet nu net alsof hij een vreemdeling is voor haar.

6 likes

Niet de taal nazi uit gaan hangen aub.

2 likes

Hij laat daar die huizen bouwen toch, misschien heeft ie dat om kunnen lullen tot een noodzakelijke reden? 🥲 Hij zat vooraf 10 dagen in quarantaine in een hotel daar met zijn vrouw en kind zag ik. Die zijn echt al 100 keer naar Bali geweest sinds corona

1 like

Ik denk dat het onduidelijk is wat je bedoelt. Althans, ik begrijp niet hoe Kanye de spijker op z’n kop slaat? Wat bedoel je te zeggen?

6 likes

Qua gekkigheid. Hij is altijd al een aparte geweest, maar dit gedrag is toch wel next level.

1 like
1 like

Dan sloeg je de plank mis met het spijker gezegde :stuck_out_tongue_winking_eye:

29 likes

Het is wel spijkers op laag water zoeken :drum:

6 likes

Ja ik ook. Voor 500 euro :open_mouth:

1 like

Gefixt

5 likes

Ja gaan we nu op alle slakken suiker leggen?

29 likes

Oude gewoontes slijten niet

8 likes