Naja recht tegenover… ik las dat het het huis is dat aan de achterkant van haar huis aan de overkant van de weg staat. Niet recht tegenover.
Hebben die huizen niet ook grote opritten en poorten enzo?
Ohja nee duidelijk, dit zal haar gevoel van veiligheid in haar eigen buurt zeker vergroten. /s KOOP GEWOON EEN ANDER HUIS
Hij heeft toch een bipolaire stoornis? Zo ja, laat hij zich nog steeds niet behandelen ervoor door middel van therapie en eventuele medicatie?
Vind het wel overdreven om hem te bestempelen als een gevaar voor haar. Waar is dat ooit uit gebleken?
Waarom vind je de 1e 3 punten stalkergedrag?
Ik zie dat niet zo, ik zie iemand die wil vechten voor zijn huwelijk. Daar lijkt me niks mis mee.
Als Kim echt niet meer wil dan is het tijd dat hij zich daarbij neer gaat leggen maar ik vind hopen dat het goedkomt geen stalking.
Ik heb stalking meegemaakt bij een dierbare die heel dicht bij me staat en vind dat totaal niet te vergelijken.
Dat bedoel ik niet dat hij daadwerkelijk een gevaar is, dat weet ik niet. Ik kan me wel heel goed voorstellen dat als jij gewoon verder gaat met je leven, een nieuwe vriend hebt die ook ongetwijfeld bij je thuis komt etc, je het als minstens ongemakkelijk ervaart als je ex ook in de buurt gaat wonen. Zeker als die ex het continu publiekelijk maakt dat hij nog voor haar gaat vechten. Ik vraag me dan wel af of hij zich normaal (dat is vriendelijk maar met een beetje afstand) gedraagt richting haar.
Tja ik weet niet. Kim stond een paar maanden geleden nog in een bruidsjurk deel te nemen aan een van zijn shows. Kortom, het lijkt me een ingewikkelde situatie en wij weten er bijna niks van. Ik vind het vooral goed dat hij zich wel inzet om veel in het leven van zijn kinderen te blijven.
Also, heb je het huis gezien? Now way dat hij erin gaat wonen. Tegen de tijd dat dat platgegooid is en er iets nieuws staat zijn we jaren verder.
Dat is in het begin wellicht altijd een beetje ongemakkelijk. Dat is het risico van kinderen krijgen en weer uit elkaar gaan (geen oordeel, ben zelf ook gescheiden met kind) Contact met je ex hoort erbij de rest van je leven. Je zult het toch samen netjes moeten doen.
En dat is ook het risico van iemand daten met kinderen.
Ik kan het gewoon niet geloven dat hij niet meer leeft. Vind het een erg mooie documentaire ook.
Punten 1 en 3 zijn misschien geen stalker gedrag maar ik vind het wel kwalijk en ook niet simpelweg een uiting van vechten voor je huwelijk, ik vind het veel naarder dan dat.
Weigeren om de scheidingspapieren te ondertekenen (waarmee je iemand toch wel op een bepaalde manier manipuleert of onder druk zet) en dan publiekelijk blijven uitspreken dat je nog niet gescheiden bent vind ik wel behoorlijk akelig gedrag eigenlijk. Want wat voor boodschap wil je daar dan mee uitstralen, terwijl Kim indd doorgaat met haar leven en een nieuwe relatie aangegaan is?
Is die relatie met Pete dus niet gewoon een PR stunt?
Oh geen idee? Misschien oordeel ik te snel over iets waar ik te weinig vanaf weet. Heb gewoon niet zo’n hoge pet op van Kanye als persoon en ik vind het naar overkomen wat ik hierboven lees wat @Kauai post
Dit ook pff. Ik vond dat Kim altijd echt zo respectvol over Kanye bleef praten ondanks wat hij dan ook weer had geflikt. Ik hoop echt voor haar en de kinderen dat hij gaat meewerken. Een huis in de buurt vind ik niet zoveel zeggen, maar dat hij de scheidingspapieren weigert te tekenen wel. Wij weten natuurlijk niks, maar ik denk/hoop dat Kim gewoon echt never meer iets met hem wil en dat kan zo’n mega ego als Kanye, eh Ye natuurlijk niet hebben. zal nog wel lang duren.
Ik zal het wel niet snappen maar wat is er nou weer erg aan dit filmpje?
En waarom hoop je dat Kim never meer iets met hem wil? Wat heeft hij voor naars gedaan dan?
Hij zingt publiekelijk dat hij haar terugwil. Houd dat prive? Er zijn 4 jonge kinderen mee gemoeid. Ook heeft hij bijvoorbeeld in zn belachelijke optreden met kogelvrije vest verkondigd dat ze eerst abortus overwogen bij North, en natuurlijk z’n zillion tweets die hij wel verwijderde. Met allemaal sneren naar de Kardashians.
Ik ben het niet eens met zijn uitspraken maar laten we niet vergeten dat hij bipolair is
Waarom moet hij dat privé houden? Er zijn meer mensen bekend en onbekend die met grootse gebaren proberen iemand terug te krijgen of te vertellen hoe ze zich voelen. Kims leven is een serie dus sowieso weinig privé aan. Ik bedoel daarmee niet dat ze geen recht heeft op privacy maar dat is haar verdienmodel.
En ja dingen die hij gezegd heeft zijn op zijn zachts gezegd bijzonder. Maar hij heeft ook een psychische aandoening.
Vind het vrij hard over komen zo.
Nou ik ben het eens met Pete Davidson dat het nog geen reden is om je als een klootzak te gedragen. Want echt wat die man allemaal heeft gezegd en die kinderen krijgen dat later waarschijnlijk ook te horen/lezen.
Ja sorry maar dit ligt wel iets complexer dan dit. Toen hij die uitspraken deed zat hij in een manische episode en dan kun je wel zeggen “wees gewoon geen asshole” maar dat werkt zo helaas niet.
Nogmaals, wil het niet goedpraten, maar het is niet niks om bipolair te zijn.