FF Boulevard #6

Als je op haar instagram kijkt lijkt ze er wel naar te hinten.

Omg ja die fotos met hand op de buik en “Hou zoveel van jou en wat er op komst gaat komen”

2 likes

Ligt er echt aan haar mentale gesteldheid en of ze genoeg hulp om haar heen is.

2 likes

Hoe vaak in de afgelopen 2 of 3 jaar heeft zij iemand de man van haar leven genoemd joh

49 likes

Oke bij wie was Dré?

1 like

Op videoland staat nu de docu “staand verder leven”, waarbij de kinderen van peter aan het woord komen. Ik ben net 1 minuut aan het kijken, komt echt binnen

5 likes

Vanavond ook op tv dacht ik, voor de geen Videoland hebbers

3 likes

Klopt!

Ik vind het echt heel erg indrukwekkend, echt vanuit de ogen van zijn kinderen. Dan zie je ook hoe veel meer hij was dan die misdaadverslaggever die we allemaal kennen.

Ja precies, ik moet nog kijken maar zag het voorstukje, en dan zie je inderdaad dat Peter gewoon een vader is maar dat ook in die rol altijd het gevaar van z’n werk sluimerde. Lijkt me ook wel een verdrietige docu

2 likes

Krijg een beetje naar gevoel om nu allemaal Samantha’s (“Barbie”) dingen te bespreken als juice naast de roddel of AndrĂ© bij zijn nieuwe vlam was en te gissen of het klopt. Volgens mij hebben we dat vaker aangegeven.

Zo “juicy” vind ik het niet bij haar & haar kinderen.

11 likes

Ewl dat doet met denken aan van die creepy lachtherapeuten. Die gaan dan in een kring staan met wat mensen en dan moet je met zn allen geforceerd lachen. Ga weg.

9 likes

Nee Lieke. Ik lach wel als de maan daarvoor in de juiste stand staat.

39 likes

Ik zag net dit:

Wat vervelend voor Kim. Wil je gewoon verder met je leven krijg je dit de hele tijd

11 likes

Ja, dat hij dat zei tijdens Runaway had ik gezien maar ik had eigenlijk niet gedacht dat hij zo ver zou gaan of dat hij tegen gehouden zou worden door mensen in zijn omgeving oid.

1 like

Geen idee hoor, maar misschien wil hij ook gewoon dichtbij zijn kinderen zijn? Die familie is echt altijd goed in mannen afschilderen als gekken.

26 likes

Maar tegenover zou ik wel next level vinden. Snap dat je in de buurt wil wonen, maar een beetje afstand zou wel prettig zijn.

Maar ja, hoe groot is de kans dat je elkaar ziet. Beiden zijn druk met hun werk en vaak op reis

1 like

Denk dat er wel honderden meters tussen zit, als je nagaat hoe zulke villawijken eruit zien

3 likes

Ja precies! Juist mooi om zo een fijne omgang tussen de kinderen te hebben, papa en mama gescheiden maar toch nog dicht bij elkaar en dus de kinderen.

@Vaiana hij zal vast niet aan de overkant van de straat wonen zoals je hier in Nederland zal hebben. Zit denk ik veel ruimte tussen.

4 likes

Als er klopt wat er staat, dan doet die man het volgende, terwijl Kim dus allang weer iemand anders date en doorgaat met haar leven:

• weigeren scheidingpapieren te tekenen
  • in een optreden zeggen dat Kim bij hem terug moet komen
  • in interviews aangeven dat ze nog niet gescheiden zijn
  • meerdere huizen kopen in de buurt van Kim’s woning, waaronder die er recht tegenover

en wat zeggen wij dan: die man wil vast bij z’n kinderen zijn, wat lief van hem
 houd op met me hoor dit is gewoon een stalker.

80 likes

Ja dit gevoel had ik ook.

3 likes