Ja dit inderdaad, ik vond de ochtendshow van Edwin Evers erg leuk en sinds Frank ben ik al gauw naar een andere zender gewisseld. Ik kreeg ook vaak het idee dat Hannelore iets tegen de seksistische grappen probeerde in te brengen, maar dat de rest haar dan al gauw overstemde of het wegwuifde. Dus ik vroeg me ook al af of dat de reden is geweest dat Hannelore is gestopt.
Ik vond Frank ook niet zo leuk, en sowieso is het lastig om Evers te vervangen.
Ben ook niet verrast dat ze niet met hem doorgaan.
Ik ben na het vertrek van Evers overgegaan naar Radio Candlelight en NPO Radio Jazz
Echt een ouwe lullen zenders, maar zonder DJâs. Bevalt me eigenlijk prima.
Haha nice! Mooi weetje
Qua ochtendshows heb ik tegenwoordig het liefste Mattie & Marieke
Niemand is leuker dan Frank van der Lende. Niet in de ochtend, maar toch.
Ik vond dit echt heel romantisch tbh
Ik luister ĂĄltijd radio 2 dus Jan-Willem en Jeroen zijn mân faves.
Ik vind in de ochtend Bart ook wel leuk en 's avonds Emmely. Zij zou echt zo het toneel op kunnen.
Edit: Ik dacht dat dit het Top 2000 topic was.
Zou me echt niets verbazen als het hier iets mee te maken heeft. Misschien is hem wel gevraagd afstand te doen van uitspraken van zijn broer.
Merk zelf ook dat ik echt alert ben op Frank als het over Corona gaat haha, ik ben zo nieuwsgierig of hij hetzelfde denkt als zân broer.
Ik heb nog niet veel kritische dingen gehoord (luister ook vaker niet dan wel) maar het viel me al wel op dat de anderen dan snel over iets anders beginnen.
Haha yesss hier ook een Radio 2 fan!
Frank is niet gevaccineerd omdat âhijzelf verwacht niet heel ziek van corona te wordenâ en voegt heel vaak bij berichten over corona een kritische zin toe als âdus eigenlijk is iedereen voor niets gevaccineerdâ. Ik luisterde altijd met veel plezier naar die ochtendshow en vind het jammer dat het stopt, maar dit soort uitspraken hoorde ik steeds vaker en vond ik echt heel irritant.
De rest in de studio is wel gevaccineerd maar zeiden er op zoân moment niets van (iedere keer een coronadiscussie op de radio zal ook niet echt wenselijk zijn geweest haha). Ik kan me bijv. niet voorstellen dat een intelligente man als Roelof er hetzelfde over denkt
Volgens mij zei Jelte wel altijd meteen hoe je belangrijk vaccineren was. En dat juist door het vaccineren code zwart bijna nooit behaald id etc. @Krabsalade ik heb vaak op de punt gestaan om naar 538 te bellen en een keer lange mail gestuurd naar Frank over zân uitspraken. Maar nooit wat terug gehoord. Vond het dan weer schijnheilig dat ze de Gommers dan wel uitnodigden en daar zo leip over waren.
Laten we âkritischâ ook niet verwarren met desinformatie rondspuien en oproer stoken
Ik luister nog liever naar Frank in de ochtend dan naar Wietze en zân maten. Die zijn pas seksistisch en irritant op de radio, die kon ik nog vaak skippen maar in de ochtend luisterde ik graag 538 maar moet maar iets anders zoeken.
Ja eens, daarom vind ik Sander Hoogendoorn ook chill. Meestal goede muziek en geen slechte, seksistische grappen
Ik vind dit wel pijnlijk hoor.
waarom pijnlijk? hij brengt het toch heel respectvol?
Het is wel duidelijk dat het Frank Dane en zân team overvallen is maar daar kan Wietze natuurlijk niks aan doen. Ik las vanmorgen wel dat het hun eigen keuze was om dan ook direct te stoppen, de bedoeling was eigenlijk eind januari.
Omdat je aan alles merkt dat dit op -zn zachts gezegd- niet in goed overleg is gegaan.
Wietze reageert prima hoor. Maar je merkt dat hij zijn blijdschap eigenlijk niet durft te uiten, omdat de situatie nogal pijnlijk is voor Frank en zn team
Ah zo, ja dat klopt helemaal! Verdient zeker geen schoonheidsprijs dit.
Mocht je je afvragen hoe het met Marco gaat, hij is fietsend gespot, mét pet en zonnebril, maar zonder trouwring!