FF Boulevard #6

Whaha volgens “een aantal oplettende buurtbewoners”. Deze bronvermelding :joy:

10 likes

Dit oranje (cel) pak ook echt

8 likes

Wow ja ik dacht even dat hij nu voor postnl werkte

26 likes

Mocht hij willen, eerder een celoutfit

1 like

Ja ik ook, zeker om de tekst dat hij op de fiets gezien is

2 likes

Wow wat

6 likes

Ik ben ook echt in shock over André Hazes. Hoe kan hij alweer een andere vriendin hebben, dit dan ook ‘bevestigen’ en denken dat het een goed idee is.

Terwijl ik liep vandaag nog langs Sarah in het tijdschriftenvak in de supermarkt waar ze op de cover een blad zegt ‘ik zal andre altijd blijven steunen’

15 likes

Idd echt bizar… denk dat hij in de war is, misschien heeft hij iets te veel bubble tea van zn moeder op

6 likes

Ik blijf het gezicht van kylie intrigerend vinden. Denk dat als je je vinger in je wang prikt, dat er een afdruk blijft staan

6 likes

Vind t dan ook zo gek dat al die schoonvaders dan na 1 dag al zeggen ‘zo blij met André als schoonzoon, zo blij met hem in onze familie’. Joe hij heeft zich de afgelopen twee jaar als een enorme pauper-kleuter gedragen, hoe kun je hier nou blij mee zijn

47 likes

Blij met een moment of fame gok ik

4 likes

Ze lijkt ook veel ouder dan ze is door alle ingrepen. Zo zonde. Kendall zal vast ook een hoop hebben gedaan maar die ziet er nog natuurlijk en jong uit.

11 likes

Ik denk dat het op zich een gezellige man is, maar dat ze zo makkelijk over zijn bagage heen kijken.

3 likes

Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk

4 likes

Als hij niet in de media wil lijkt het me ook alleen maar logisch dat hij niet vaak voorbij komt toch?

17 likes

Ze vertelde in de laatste geuze en gorgels podcast wel dat ze het lastig had, haar leven saai vindt, met alles in haar leven gelukkig is maar tegelijk ook niet echt gelukkig. Ze vindt dat ze al een heel volwassen leven heeft (kind, koophuis, samenwonen, blabla) en bang dat ze later met spijt terug kijkt op te snel volwassen. Gaat in ieder geval niet door een makkelijke fase, zo klonk het. Genoeg voer voor juicekanalen om daar (meteen) relatieproblemen aan te koppelen. Denk ik

4 likes

Begin dit jaar samen een huis van dik een miljoen gekocht en aan laten klussen en dan nu uit elkaar gaan? :flushed:

2 likes

Ik schrok ff, want ik dacht dat Kim vermoord was :open_mouth:

Ik snap haar aan de ene wel maar de meeste mensen hier hebben op het moment een saai leven🤷

4 likes

Ja shit happens he. Kan toch gebeuren? Natuurlijk heel vervelend, maar zo is het leven gewoon nu eenmaal. Dan maar bij elkaar blijven is geen optie, of dingen niet doen omdat dit het risico is ook niet, maar soms blijkt het gewoon niet te lopen zoals gepland/gehoopt.

Merk dat Monica altijd best overtuigd was van de maakbaarheid van het leven, maar dat is gewoon niet de realiteit en daar loopt ze nu tegenaan. Denk overigens niet dat er iets is met haar relatie hoor, maar meer in het algemeen. Denk dat het heel fijn kan zijn voor haar om daar met een professional over te praten en te zien waar dat ongelukkige gevoel vandaan komt.

6 likes