FF Boulevard #6

jeetje wat heftig, ben bang dat het iets met het marengoproces te maken heeft. Het zijn wel echte maffiapraktijken dit.

1 like

Nah die journalisten in de studio deden het 10x beter. Zij stond daar vooral te stamelen, de anderen gingen steeds informatie doornemen en bespreken wat wel en niet bekend is en van welke bron het kwam.

1 like

Nee dat weet ik, maar het zijn van die loze woorden. Kan me niet voorstellen waarom dat in je opkomt om te zeggen als eerste reactie.

Weer die domme gast bij rtl

Lekkere vriend die 2 uur later bij een roddelprogramma over je komt praten

9 likes

Ik vind die woordvoerder van de politie wel echt sterk. Zij is ontzettend duidelijk, terwijl het voor haar ook snel snel is etc. En ja, het is haar werk. Maar ze weet wss ook dat dit breed uitgemeten is in de media, dus vind het knap.

33 likes

Nouja je haalt je nogal wat op de hals door als publiek figuur iets te zeggen wat gezien kan worden als een mogelijke beschuldiging richting bijv. de groep rondom Taghi. Ik snap dat ze hier heel voorzichtig mee zijn en dat journalisten wellicht uitspraken willen uitlokken.

En fact is dat we het ook niet weten wat het weten. Maar snap wel dat het zo suf klinkt. Je wil eigenlijk gewoon alleen maar dat mensen heel verontwaardigd zijn dat dit kan gebeuren.

1 like

Oh nee ik vind dit zo naar, mn moeder belde om dit te vertellen aangezien ik de helft van het Nederlandse nieuws niet meekrijg. Gatverdamme wat triest. :cry:

1 like

Jeetje ben er ook echt misselijk van, wat vreselijk dit.
Wat een monsters zijn er toch op de wereld.

Gaan ze alsnog het ziekenhuis waar hij nu ligt in beeld brengen op RTL nieuws. Mag dan wel beveiliging staan maar waarom??

5 likes

Ja klopt, het kwam meer voort uit dat ik zelf te veel in shock ben om aan redenen te denken

Even het account dat peterneergeschoten heet op Instagram rapporteren als je instagram hebt aub. Deelt meerdere beelden

9 likes

Politie geeft aan dat het incident in Amstelveen geen verband heeft met het incident bij Peter R de Vries. Is die roddel ook weer uit de wereld geholpen.

11 likes

Gadverdamme wat walgelijk, wat bezielt mensen

1 like

Oh ja tuurlijk laat anders ff zien waar de beveiliging allemaal staat!! Waarom niet hè.

2 likes

Wat verschrikkelijk voor zijn familie, en ook alle families die hij altijd zo heeft bijgestaan. Ik ben in shock en tegelijkertijd voel ik zoveel woede. Hoop zo op een wonder dat hij er toch nog doorkomt

8 likes

miljardairs op Twitter is ook al zo ziek. Die plaatst afbeeldingen mee mensen die bloemen neerleggen. Echt kap met die onzin !

jongens doe ff 1 topic dan (@Lula where you at???)

deze dus

10 likes

Ik vind het echt vervelend dat ze nu al de hele tijd in de verleden tijd over Peter R. de Vries praten bij Humberto. Nu weer over ‘waarom hij leefde zoals hij leefde’. Ik snap dat het moeilijk is om de juiste bewoording steeds te vinden, maar ze verklaren hem al bijna dood terwijl we daar nog niets over weten en wat hopelijk ook echt niet het geval zal zijn.

17 likes

Dr zijn meedere mods dan allrrn Lula. Als je de mods wilt hebben moet je @moderators taggen.

14 likes