FF Boulevard #6

Echt he, wat vreemd dat die verslaggever zo gepikeerd reageerde. Pak je spullen en ga gewoon

9 likes

Ja wel een ding, maar dat wisten we al
Dat Ronald Molendijk een lul de behanger is

21 likes

Dat bedoelt ook niemand. Voor de rechtstaat maakt de reden echter wel uit. Zeker in tijden waar de vrije pers onder druk staat. Dat maakt het voor hem en zijn familie niet anders

Ik moet steeds denken aan de familie van Peter die waarschijnlijk ook een pushbericht hebben gehad van de nieuwssites :pensive:zo vreselijk. Wat een paniek en verdriet maken zij nu mee.

21 likes

Er is idd iemand neergestoken volgens de nieuwssites en politie. Maar er is nergens bevestigd dat zij het is. Niet netjes om dit hier te vermelden terwijl er geen bronnen voor zijn.

3 likes

Zet dit soort dingen niet op internet zonder bronnen aub

12 likes

Diegene die werd weggestuurd door de beveiliger bij het ziekenhuis, maar bleef filmen

Ik was 7 toen dat gebeurd is dus ik heb toen echt helemaal niks over de ophef meegekregen. Behalve dat ik zo boos was dat er voor het tweede jaar op rij iets gebeurde op mijn verjaardag dat ik niet meer jarig wilde zijn :sweat_smile:
Maar inderdaad, hoe kom je erop om zo iets te doenā€¦

3 likes

HOU NOU EENS OP MET DIE ONBEVESTIGDE RODDELS

15 likes

Dat je dat als RTL ook waagt bij iemand die regelmatig een collega is, dan ben je toch echt een hork

7 likes

Dat er straks een persconferentie komt geeft me ook niet echt een goed gevoel

5 likes

Humberto verspreekt zich ook al met praten in de verleden tijd. Denk een onhandige verspreking maar het is niet echt bemoedigend

5 likes

Kan denk ik geen goed nieuws zijn :cry:

Zag net een foto waarbij een vrouw zijn hand vasthoudt en het ontroert me zo.:sob:

8 likes

Ik denk dat dat gedaan wordt om ff een soort samenvatting te maken. zeker omdat er nu zoveel wilde (onware) verhalen rond gaan.

3 likes

Ze praten over Peter heel in de verledentijd over zijn werkwijze en gedachtegoed. De man leeft nog. Spreek over hem in de tegenwoordige tijd.

Edit: Ik had vertraging met posten maar Humberto zegt het nu zelf ook. Hij leeft nog, het is niet logisch om in verleden tijd te praten.

Zolang hij leeft, heeft hij nog steeds hetzelfde motto, dezelfde werkwijze.

4 likes

Volgens mij wel. Volgens mij is die PC er ook meer om te zeggen of ze de dader hebben gevonden enzo.

1 like

Ze doen echt wel hun best hoor. Zij moeten ook gewoon even totaal onverwacht verslaggeving doen van een aanslag op hun collega.

9 likes

Niet gek toch dat er een persco is denk ik? Nationaal nieuws waarbij grote behoefte is aan informatie die je zo kunt ā€˜controlerenā€™, en met veel bereik informatie vragen aan het publiek.

7 likes

Ik heb veel vertraging met een post plaatsen, maar ze hebben het nog duidelijk gemaakt!

1 like