FF Boulevard #6

Serieus, wat is er mis met hem? Krijg echt het idee dat er iets heel erg verkeerd gaat in die bovenkamer van hem.

1 like

ook echt die ik heb de upmost love en respect voor je BITCH waar???
hij heeft in 5 jaar 3 kinderen bij verschillende vrouwen gemaakt en hij ging telkens vreemd tijdens het verwekken, echt hoe dan

18 likes

een instastory posten met glitters en love en forgive
of zoals iemand op reddit zei:
“Tristan was being really vulnerable by opening up like that and acknowledging that he did wrong. And the end of the day he’s TrUe’s dAD and I’m always going to be there for him”.

maar ik hoop dat ze hem voorgoed aan de kant zet

17 likes

“True needs a sibling”

16 likes

Het is wel merkbaar dat die twee die dat juicekanaal beheren amper 20 zijn. Jeeezus wat een kinderachtig moddergegooi de hele tijd. Het succes stijgt hun ook een beetje naar hun bolletje heb ik het idee, ze denken echt een revolutie in gang te hebben gezet ofzo. :rofl: Maar ik erger me ook aan mezelf dat ik hun alsnog volg.

15 likes

Ik zag net een bericht voorbij komen dat die Nina Warink is gedrogeerd op Aruba blablabla,

Wat een geweldig jaar, alsof er geen corona bestaat. #blessed :smiling_face_with_three_hearts:

Ik vind haar toch zon ego typje, kan niet precies zeggen wat het nou is, maar :face_vomiting:

10 likes

Ik lees niks geks maar kan aan mij liggen haha.

3 likes

Waarom zeg je dit nou zo, blablabla? Is toch hartstikke eng en gevaarlijk?

38 likes

Onherkenbaar gewoon

Ik vind Simpel&Sexy anders wel een hele slechte titel voor een boek.

Oh dat zag ik niet haha

Ze leden aan acromegalie maar inderdaad nog altijd zonde

Als ze daaraan leden waarom is het dan nog altijd zonde? Daar konden ze dan toch niks aan doen.

6 likes

Dus omdat Corona bestaat mag je niet blij en dankbaar zijn met de dingen die je wél hebt behaald?

3 likes

Als je Nina heet niet nee.

1 like

Ik dacht even dat ik Rogier zag van Paleis voor een Prikkie bij de jaren 90 foto!

9 likes

Volgens mij is nooit echt duidelijk geworden waar hun bijzondere uiterlijk aan te wijten was.

NOS:

Over de achtergrond van hun uiterlijk hebben de gebroeders Bogdanoff - die hun naam zelf spelden als Bogdanov - nooit veel losgelaten. In Franse media is volop gespeculeerd over plastische chirurgie, maar de broers hebben altijd ontkend dat ze zich daaraan hebben overgeleverd. Grichka zei in 2018 in een interview dat hij en zijn broer “nooit cosmetische chirurgie hebben ondergaan”. Wel noemde hij Igor en zichzelf “experimentatoren”. Er gingen ook geruchten dat de broers zouden lijden aan acromegalie, een zeldzame ziekte waarbij het lichaam te veel groeihormonen produceert. Daardoor kan het gebeuren dat lichaamsdelen overmatig beginnen te groeien en abnormale vormen aannemen. Maar zelf hebben de Bogdanoffs nooit bevestigd aan een ziekte te lijden.

6 likes

Kun je dit ook als smoes gebruiken op werk :thinking:

Verder is het artikel niet zo interessant

3 likes

“I want my kids to have the same father”

1 like

Dat was toch 1 van de roddels?

5 likes