Wilde net dit komen posten
Nooo
Huh? Ik zag vandaag op insta nog dat er een tijdschrift uitkwam over haar 100e verjaardag?
Neeeee. Zo sneu
Ah nooo
Neeeee
Wajow mijn ma liet me video zien van Roddelpraat () over Ali B. Dat hij met een 19 jarig meisje is vreemdgegaan, haar 500 eu heeft gegeven en daarna drugs besteld beeft. Leip. Niet van mijn jeugdidool verwacht dit.
Zo jammer dat ze net geen 100 is geworden. Maar klinkt wel alsof ze gewoon plotseling dood was. En denk dat iedereen daar wel voor tekent. Om op die manier oud te worden.
500 maar? Wat een gierige actie.
Omg had dit eigenlijk niet van hem verwacht en dan heb ik het over de drugs.
Tijd om mijn profielfoto te veranderen…
Oooh zo benieuwd!
Janet heeft ook echt zoveel ‘achteraf’ justice tegoed, hoe haar carrière in 1 klap gewoon kapot is gemaakt omdat je 1 seconde een tiet zag en die Justin Timberlake vervolgens ongegeneerd op handen gedragen werd en zelfs de genres waar Janet onder andere een pioneer in was, een beetje aan zichzelf toe eigende.
Echt heel benieuwd hiernaar, volgens mij komen er een hoop grote sterren langs in deze docu en ik hoop dat ze zeggen waar het op staat.
Oh dit wil ik heel graag zien! Ze heeft zulke mooie en toffe muziek gemaakt. Haar album Velvet robe En nog zoveel meer.
Ze heeft een hoop tegoed inderdaad @Hejira
Goh, ik kan niet zeggen dat het een verassing is
ik weet niet zeker waar dit moet maar ik las dit op twitter en ik dacht het past hier wel,
Zo hee hoe kunnen zij ontkennen dat ze plastische chirurgie hebben laten doen
Ik vind dit wel echt triest voor Khloe. Aangezien hij zijn excuses aanbied krijg ik de indruk dat ze hier niet vanaf wist.
Zo klaar met deze vent wat een sukkel