20 duizend euro voor deze bullshit
Oh jee. Ik ben benieuwd of andere muzikale grootheden deze pionier van de Nederlandse muziekindustrie gaan volgen
Douwe Bob krijgt nog een kindje en dit keer met āzijn grote liefde Anoukā. āNa 3 jaar proberen is het 5 maanden geleden geluktā.
Huh wat
Wtf. Haha sorry maar wat?! Dikke error hier.
Edit: dus terwijl hij met zn grote liefde al jaren probeert zwanger te raken maakt ie ondertussen een losse flodder per ongeluk zwanger. WOWSUS
Ja wtf ik las het ook
Hij heeft straks dus 2 kinderen die ongeveer even oud zijn, bij 2 verschillende moeders
Ja het leven is een wervelwind
Hij heeft t dr maar druk mee.
Haha ja alsof het je allemaal maar overkomt, goed verhaal.
"In welke hoedanigheid dan ook"
Maar we kennen de situatie toch niet helemaal?
Misschien vinden ze het allemaal prima (de moeders bedoel ik daar vooral mee)
Jaa we weten natuurlijk niet hoe hun relatie is. Ze blijken ook een paar keer een break te hebben gehad, dus het hoeft niet per definitie te zijn dat hij is vreemdgegaan oid.
Dacht ook te hebben gelezen dat hij de ander tijdens een break up zwanger heeft gemaakt. Tja. Misschien niet helemaal verwacht maar echt fout lijkt het mij niet.
āRide itā nou dat doet āie zeker
Een toverbal toch?
Slow down brother
āEn de zorg die maar niet opgeschaald wordtā alsof je zo een blik extra mensen open kunt trekken?!
Nee nee, het leven is een wervelwind maar verliefdheid is een toverbal. In meer dan duizend smakenā¦