FF Boulevard #6

1 like

20 duizend euro voor deze bullshit :sob:

8 likes

Oh jee. Ik ben benieuwd of andere muzikale grootheden deze pionier van de Nederlandse muziekindustrie gaan volgen

1 like

Douwe Bob krijgt nog een kindje en dit keer met ā€˜zijn grote liefde Anouk’. ā€˜Na 3 jaar proberen is het 5 maanden geleden gelukt’.

21 likes

Huh wat

3 likes

Wtf. Haha sorry maar wat?! Dikke error hier.

Edit: dus terwijl hij met zn grote liefde al jaren probeert zwanger te raken maakt ie ondertussen een losse flodder per ongeluk zwanger. WOWSUS

42 likes

Ik las het bij Boulevard, maar hij heeft het zelf ook gepost zie ik

6 likes

Ja wtf ik las het ook

Hij heeft straks dus 2 kinderen die ongeveer even oud zijn, bij 2 verschillende moeders :thumbsup:

3 likes

Ja het leven is een wervelwind

70 likes

Hij heeft t dr maar druk mee.

3 likes

Haha ja alsof het je allemaal maar overkomt, goed verhaal.

17 likes

"In welke hoedanigheid dan ook":roll_eyes:

2 likes

Maar we kennen de situatie toch niet helemaal?
Misschien vinden ze het allemaal prima (de moeders bedoel ik daar vooral mee)

12 likes

Jaa we weten natuurlijk niet hoe hun relatie is. Ze blijken ook een paar keer een break te hebben gehad, dus het hoeft niet per definitie te zijn dat hij is vreemdgegaan oid.

5 likes

Dacht ook te hebben gelezen dat hij de ander tijdens een break up zwanger heeft gemaakt. Tja. Misschien niet helemaal verwacht maar echt fout lijkt het mij niet.

2 likes

ā€˜Ride it’ nou dat doet ā€˜ie zeker

76 likes

Een toverbal toch?

5 likes

Slow down brother

37 likes

ā€œEn de zorg die maar niet opgeschaald wordtā€ alsof je zo een blik extra mensen open kunt trekken?!

7 likes

Nee nee, het leven is een wervelwind maar verliefdheid is een toverbal. In meer dan duizend smaken…

11 likes