Lekker likken
Wauw in 3,5 jaar proberen wel even iemand anders zwanger gemaakt, daar ging het blijkbaar wel🤮
Dat kan toch? Bij stellen die moeite hebben om zwanger te raken ligt het probleem voor 1/3 bij de man, 1/3 bij de vrouw en 1/3 combinatie van beide / of totaal onbegrepen. Afhankelijk van waar het bij hun ligt kan het toch gewoon zijn dat het met een andere partner opeens wel lukt.
Dat het kan maakt het niet minder heftig?
Nee dat klopt. Maar ja we hebben geen idee in welke setting het is gebeurd. Waren ze uit elkaar. Waren ze nog samen.
Kan iemand het gifje van Ross die zit te schreeuwen ‘We’re on a break’ erop zetten? Ik vind dat wel gepast en ben zelf te digibeet ervoor
Zelfs als het in break gebeurde lijkt het me zo zo zo kut. Maar wellicht is zij meer open minded dan dat ik ben
Ja lijkt me zo ongeveer het allerpijnlijkste wat je ex kan doen in deze situatie. Wel fijn dat het uiteindelijk wel gelukt is!
Een tijd geleden was ik uit eten en het groepje naast ons had het over dat iedereen wel iemand kende die het met hem doet?
Dit lukt me nog, maar net niet nerd genoeg om Douwe Bob hierin te plakken.
Sick.
Ik snap helemaal niks van dat DB ding, heeft hij zijn ex bevrucht terwijl hij nu met iemand anders is?
Hij had een vriendin, Anouk, waarmee hij 3.5 jaar af en aan verkering mee had (en blijkbaar ook gedurende die periode een kind probeerde te krijgen). Hij heeft in een periode waarin het uit was (in juni was het uitgegaan) met Anouk* een of een paar keer seks gehad met Loes. Die is toen in verwachting geraakt en heeft pas laat ontdekt dat dat zo was, en toen besloten het te houden. Douwe Bob heeft toen pas voordat ze moest bevallen bevestigd dat hij de vader was en dat het niet z’n vriendin was. De baby is in december geboren. In die periode (wanneer precies geen idee) is hij blijkbaar ook weer in een relatie gegaan met Anouk en is zij ook in verwachting geraakt.
- ik heb het net even opgezocht DPG Media Privacy Gate
Unhinged.
Nick Cannon vibes.
Door die opmerking “we houden in welke hoedanigheid ook van elkaar” dacht ik dat het missch nu wel uit is tussen hen? Maar geen idee. Vage zin wel
Hahaha ja nu je het zegt, het wordt er niet duidelijker op
Zolang hij een beetje een fatsoenlijke vader is (en dus ook alimentatie betaalt) vind ik het prima
Maar het lijkt mij wel gek om een halfbroertje/zusje te hebben die maar een paar maanden ouder/jonger is
Kunnen die twee dan in dezelfde klas zitten?
Mijn eerste vraag na het lezen van je uitleg was of dat dan die Loes van die Mickey Mouse achtige kunst is (het is hier al eerder over haar gegaan, heb haar toen opgezocht en haar aparte accent ofzo is me toen geloof ik bij gebleven), maar het antwoord daarop is dus ja, kwam ik achter na even googelen.