Hmm nee dat klopt daar heb je helemaal gelijk in! Maar dan ben je toch wel gezamenlijk verantwoordelijk voor goede anti-conceptie. Dat is niet helemaal gelukt dan.
Ja, klopt. Daar ben je zeker gezamenlijk verantwoordelijk voor!
Maar hoezo gaat het hier om een schuld vraag? Wat doet dat ertoe
Stel je voor dat DB je zoon is. Dan ben je toch aan het twijfelen of je een lesje over seks vergeten bent; veilig vrijen.
En āineensā opa en oma van 3 kleinkinderen.
Die je waarschijnlijk niet/nauwelijks te zien krijgtā¦
Vraag me echt af waar jij (en ook veel anderen hier) dit op baseert? Vind het zoān vreemde speculatie
Wie zegt dat er alle keren geen condoom gebruikt is? Een condoom kan ook scheuren, afglijden etc. Of andere vorm van anticonceptie zoals de pil, maar blijkt dat daar iets mis mee gegaan is.
Ik zeg niet dat hij 3 keer net even pech heeft gehad hoor. Maar je weet toch niet of dat het roekeloosheid vanuit hem is geweest?
Hahah waarom voelen mensen de behoefte om het op te nemen voor Douwe Bob 
Ja het condoom is in een paar maanden tijd vast drie keer per ongeluk gescheurd
Volgens mij heb ik het niet helemaal goed verwoord als ik de reacties lees maar wat ik bedoelde te zeggen is dat ik het vreemd vind om hierover te speculeren
Heeft niets te maken met opnemen voor die man of wat dan ook. We waren er zelf toch niet bij of. Misschien hebben ze wel in samenspraak besloten het zo te doen?
Ik ken die man overigens ook niet en was ook niet op de hoogte van zijn imago
maar ik kruip wel snel weer terug onder mijn steen
Haha, DB is niet echt opgegroeid in een doorsnee gezin.
Zijn vader was kunstenaar, die oa platenhoezen en kostuums voor the Beatles ontwierp.
Een leven vol sex, drugs en rock ān roll en uiteindelijk overleden aan Korsakov.
Dus in die zin verbaast het me niet echt dat hem dit is āoverkomenā, als je weet hoe hijzelf is opgegroeid.
Idd, en toevallig zijn al die vrouwen zó vruchtbaar dat t bij allemaal in 1x raak was.
Nee duhh, alle info bij elkaar maakt wel duidelijk dat hij gewoon veel neukt zonder condoom en wellicht met nog wel meer vrouwen (en/ of mannen) dan āalleenā deze 3. Want again, what are the odds of 3 vrouwen per ongeluk zwanger maken tegelijkertijdā¦
De 3e, zijn ex, is via IUI zwanger geraakt dus zeker niet per ongeluk.
Huhh waar is dat verteld dan? Echt een complex verhaal dit. Snap t niet meer
Nee net ervoor toch dat is wat hij op rtl boulevard zei.
Ok dat wist ik niet maar dan nog
Dat heb ik tijdens de uitzending op tv gehoord.
Hij belde met rtl boulevard en daar legde hij het uit. Dat het uit was met zijn ex Anouk en toen scharrelde hij met Loes. Zij bleek later zwanger en kwam er best laat achter. Dit was wel best pijnlijk voor Anouk omdat zij dus al wat jaren aan het proberen waren. Anouk en hij besloten toen dat ze het toch nog wel wilden proberen voor een kindje, en toen had Douwe zoiets van Hmm het lukt al een tijdje niet, misschien maar eens kunstmatige inseminatie proberen. En toen was het wel raak.
Oh, ja ik begreep het indd denk ik verkeerd dan want hij zei indd āNet op de valreepā. Maar ik begreep het eerst als Bij de laatste poging ofzo. Maar misschien indd net voordat ze iui ingingen dan. iig, niet echt een ongelukje toch, wel echt bewust voor gegaan met haar.
@Calypso
Ja met Anouk begreep ik ook echt bewust zwanger. Wel erg pijnlijk allemaal.