Ik neem aan de bedreiging. Niet dat de uitzending niet doorgaat:P
Ok raar. Je mag toch gewoon zeggen dat je het verschrikkelijk vind ookal is dat ālogischā.
Misschien vinden ze Boulevard gewoon een kutprogramma.
De dag die je wist dat zou komen
Ik dacht dat John vd Heuvel niks met Taghi te maken had. Maar er is dus een hele docu serie erover. Misschien onder een steen geleefd maar normaal vind ik dat allemaal niet zo interessant. Ben nu wel benieuwd hoe t nou allemaal in elkaar zit dus ga de serie wel kijken. Maar zou John zich nu ook niet bedreigt voelen, werd daarom rtl boulevard afgelast, omdat hij er zou zijn? Want anders zou ik t niet logisch vinden om te dreigen bij boulevard. Want wat boeit t als t over roddels gaat en geen misdaadjournalist aanwezig is. Vind t echt heel gek allemaal.
John heeft - volgens mij - al langere tijd beveiliging als hij de deur uitgaat, oa vanwege Taghi.
John van den Heuvel wordt al jaren beveiligd vanwege verschillende bedreigingen!
Het is echt totaal niet gek.
Ten eerste zit John inderdaad tot zān ellebogen in die zaak en ze hebben zelfs eens bij hem ingebroken om alle documentatie over zijn onderzoek te jatten. Hij heeft hele kranten volgeschreven over De Mocro maffia.
Ook denk ik dat het ze bij die bende helemaal niet bevalt hoe er in de afgelopen week bij boulevard over ze is gepraat.
Alles, los van geld, draait bij die gasten om eergevoel. Praat je slecht over ze, dan ga je er gewoon aan.
Zou inderdaad die docu reeks kijken ( je moet er ff de tijd voor nemen, want het zijn een berg afleveringen)
Ah ja, dat klinkt wel logisch. Vind t wel knap dat zowel John als Peter echt t gevoel hebben dat het sowieso naar buiten gebracht moet worden ondanks de risico die t voor hun heeft.
Fawry vertelt in zān stories dat hij contact heeft gehad met Olcay. En dat Olcay vertelde dat Peter is gescheiden en geen open relatie heeft maar 6 jaar een vriendin en dat ze het daarom voor haar op wilde nemen.
Ja ik zag het!
Dat plaatst haar berichtje iets in perspectief denk ik.
Maar moet zeggen dat ik nog geen enkel bericht afgelopen week zag voorbijkomen waarin zij als āminnaresā werd omschreven? (Was volgens Fawry/olcay meermaals het geval⦠waar dan)
En dan nog, is het niet iets waar Peter of zijn ex vrouw (missh bewust?) ook aan hebben bijgedragen, door niet publiekelijk zijn scheiding bekend te maken⦠bedoel van: dat is toch niet zo gek dat het publiek dan denkt dat zij een vriendin vanuit de open relatie is. En prima ook. Nog los dat het ook absoluut niets moet uitmaken en zij natuurlijk ergens graag erkenning wil, kennelijk (denk niet dat olcay compleet op eigen titel acteert. Zou diegene zelf dan iets gezegd hebben? Wat begrijpelijk is)
Okay deze reactie zit vol aannames haha disclaimer
Nou wat je zegt: het is blijkbaar tot nu nooit publiekelijke info geweest, maar nu hij neergeschoten is ineens wel?
En als zij erkenning wil (wat er wat mij betreft echt 0.0% toe doet in deze situatie maar soit) waarom treedt zij niet naar buiten maar doet Olcay dat?
Slaat toch helemaal nergens op.
Ik vind het echt zo bizar dat ze de behoefte voelen dit publiekelijk uit te moeten spreken op dit moment. Die man ligt ernstig gewond in het ziekenhuis en zijn herstel is wat telt. Naar buiten brengen dat zn vermeende vriendin ook medeleven nodig heeft draagt daar imo echt helemaal niks aan bij.
Ik vraag me ook af wat die vermeende vriendin hier van vindt. Lijkt mij dat die ook niet staat te springen om dit soort aandacht
Nee en dat zowel zij als Ruud het bericht plaatsten, en dan ook echt; afzender beide namen
Hele vage actie al met al
Beetje op hetzelfde niveau als dat filmpje van Glennis Grace
Wat heeft zij geplaatst?
Filmpje was geloof ik om uitleg te geven waarom ze een optreden heeft afgezegd dat de dag na de aanslag zou zijn. Ging er over dat ze die knop niet kon omzetten en dat ze te emotioneel was. Maar doordat ze 22 keer ik zegt in een filmpje van 3 minuut 18 komt het niet zo lekker over. Jan Dijkgraaf: 'Glennis Grace is nog narcistischer dan Gordon'
Oh wat erg dat filmpje. Prima dat je zo van slag bent dat je t af zegt, geen idee hoe close ze waren. Maar doe gewoon een bericht dat t afgelast is wegens persoonlijke omstandigheden of fake ff dat je een griepje hebt. Maar zoān filmpje met honderd keer t woord ik, soms ook heel nadrukkelijk uitgesproken, is niet echt de manier.
Vind dat sowieso heel vervelend dat bnāers zo nadrukkelijk moeten laten weten hoe erg ze t vinden. Juist omdat t dan vaak lijkt de draaien om hoe zielig zij zijn.