Hahaha Yvonne zou willen dat ze een BNer is 
Ik ga hier wel naar kijken, lekker cringen. Nu al zin in 
Ja ik denk dat dat berer te beveiligen is dan een druk plein in Amsterdam. Maar inderdaad spannend denk ik.
Ze hebben het zelfs in de uitzending benoemd, dat het daar was. Ik denk dat het niet live is, omdat dat er normaal bij staat.
Als ze echt ballen had dan was ze een samenwerking aangegaan met een zuivelfabrikant om de bekendheid van haar man verder uit te melken. Rachel Hazes Karnemelk zuurder dan menig kantoortrut.
Echt vreselijk dat dit mens nog zoveel aandacht krijgt
Mijn hemel dit is toch ultiem goals
Niet te doen
Hahaa er wordt gezegd dat de Jonge coke op zijn neus had, iemand gaat zelfs zo ver om een filmpje te maken op fotoshop en het bewerken van die foto mbt licht om te bewijzen dat het geen lichtinval kan zijn.
Ik zou het wel begrijpen als hij af en toe ff een nakkie zou nemen. Hoe hou je elke dag met wappies dealen anders vol!?
Er gaat ook een video rond op feestboek waarbij een ābrokje cokeā uit zijn neus vliegt
Ik geloof meteen dat Baudet snuift op het Binnenhof maar Hugo de Jonge echt niet hoor
Ik ben helemaal voor het bekritiseren van ministers om hun beleid, maar ik vind het de laatste tijd wel heftig hoe social media het zo persoonlijk maakt en zulke verhalen de wereld in helpen. Ik denk dat we door deze ontwikkeling nog minder gekwalificeerde ministers in de toekomst zullen krijgenā¦
Geldt ook voor de zorgmedewerkers. Eerst waren we helden en nu zijn wij slaven. āHad je maar niet moeten kiezen voor dat vakā.
Ja precies, je ziet dit ook veel bij Kaag en haar gezin. Absoluut geen fan van Rutte, maar dat hij geen gezin heeft is eigenlijk wel handig in deze tijd.
Ik snap niet zo waar dit over gaat. Zeggen mensen dit tegen de kinderen van Hugo?
Doe mensen moeten toch van hun bank gelicht worden en een nachtje in de cel zette . Hoe zielig kun je zijn als een āvolwassenā persoon.
Er is wel een soort van podcast hierover door Dylan Marron: Conservations with people who hate me, waarin hij mensen die hem online haat hebben gegeven opbelt om ermee te praten (en in latere seizoenen ook mediator is tussen een ander āgehaatā persoon en een āhatendeā persoon)
ik ga stuk, wat een man die peter r
āje gulp staat openā
Dit had ik echt even nodigš