Zou het ook walgelijk vinden als dit zo is. Maar ik geloof niet dat dat zo is hoor. Die roddel is alleen gebaseerd op het feit dat ze zoenend en knuffelend zijn gespot? Dat lijkt me een logisch patroon toch, als je met een (zo het lijkt voor de buitenwereld) manipulatief persoon samen bent.
Ik wil niet geloven dat ze zó slecht zijn dat ze dit toneelstuk als publiciteitsstunt gebruikt hebben.
Haha Peter is wel on fire “ik heb mijn huiswerk gedaan maar u niet want u bent niet afgestudeerd”
Ronnie Flex krijgt een kindje met z’n vriendin Demi!
Klopt!
Haha, ik ben wel echt benieuwd hoe hij is als vader.
‘Wat is dit nou voor flauwekul!!!’
‘Jongen, waar ben je mee bezig!!!’
Ik ben echt benieuwd hoe Ronnie in relaties is. Ik vind het fascinerend dat ie allemaal van die knappe popperige vriendinnen heeft, terwijl hij zelf in die docu’s altijd heel vaag overkomt (beetje dromerige anime fan zeg maar). Zijn dan voor mij wat onverwachte matches
Je komt iig nergens mee weg denk ik
Wel sad dat hij aan het begin zegt “ik ben die landverrader die jij graag een kogel door zn kop zou willen schieten. Nou hier ben ik” en dat het nu ook echt gebeurd is
Ik vind het juist wel een beetje classic bekende Nederlander man gaat met semi-bekende Nederlander vrouw die niet vies is van wat cosmetische hulp.
Ik vind haar echt 1:1 op Famke Louise lijken
Maar misschien hebben ze gewoon dezelfde dokter of MUA
Hij was toch nooit echt met moeder van Nori geweest dacht ik
Edit of haha je bedoelt dat Femke popperig is?
Ik vond Dj Wef dat ook heel erg
Ze lijken echt ernstig op elkaar, alleen zou ik het echt lastig vinden om niet die kop van Frank de boer in die demi te zien😂
@Scorpiovibes ik vind Femke iets minder popperig en ook lichtelijk vaag type. Maar die wef en deze demi wel, al heb ik ze nooit horen praten.
*de kop van Ronald de Boer
Demi, Broek en nog eentje zijn de dochters van Ronald. En de dochter van Frank heeft dan weer met een speler uit het Nederlands Elftal (Stengs),
Jaja ben weer helemaal bij
Huh wie dan?
Min of meer zelfde kop toch? haha
Ik vind Ronald altijd lijken op een te vrolijke Frank.
Lol ff vet random maar hier moest ik aan denken want tweelingen.
Ik kwam er pas 1 jaar geleden achter het twee verschillende mannen zijn die in de All Secur reclame zaten . Tim&Tom. Altijd gedacht dat het er 1 was tot ik een keer een foto tegenkwam waar ze beiden op stonden.
Oh my ik geloofde dit niet en ging het meteen googlen.
Maar dit is gewoon waar? Wat een kutnamen.
Stuk . Ik voeg dit onzinnige weetje ook toe aan mijn brein-archief.
Er is online echt ontzettend veel beeldmateriaal van zijn toxic gedrag (ook publiekelijk) naar haar van de afgelopen jaren. Echt hele TikTok en instagram accounts enzo. Dat gaat echt te ver natuurlijk maar hoop vooral voor haar dat het niet waar is.