Hij zit toch ook in die Hillsong…groep? Ik wilde cult zeggen maar misschien is dat wat heftig.
Ken(kende) in ieder geval persoonlijk wat mensen die daar ook ‘in’ zitten en die zijn allemaal “zogenaamd” progressief maar uiteindelijk toch niet. Heel erg gericht op traditionele rollen en homo’s zijn helemaal ok als ze maar geen seks hebben, en dat soort nonsens.
Ja, net zoals Chris Pratt. Denk je dat het een goedzak is, hangt hij zoiets aan.
Ja zo’n lieve leuke man, maar ondertussen mannelijke predators verdedigen omdat mannen toch uiteindelijk superieur zijn he, want Jezus was een man.
(disclaimer, ik weet dat er heel veel christenen zijn die niet zo denken, dit gaat puur over de extremisten).
JA ik vind het ook wel lastig hoor. Ik had een collega die ook bij Hillsong zat en zij was superlief en open en helemaaaal niet homofoob ofzo. En als ik dan vroeg waarom ze die kerk aanhing zei ze dat dat was omdat ze de muzikaliteit etc. zo aantrekkelijk vond. Ik ben niet gelovig (en wel LGBT) dus ik kan het denk ik ook niet helemaal begrijpen waarom je ervoor kiest om zo een kerk aan te hangen als je zelf niet anti-LGBT bent
Dat is echt de reden die ze allemaal noemen, dat ze de muziek zo mooi vinden…
ja terwijl je met 1 hand omhoog staat en luistert naar teksten als “Ik leef alleen voor U”.
En dan staat er ook meestal 1 man full center op t podium te zingen alsof hij de geest heeft terwijl de band en z’n backingsingers technisch goeie muziek maken.
Het is zo’n poppenkast. Nouja anyway…we gaan offtopic haha.
Zozo, vissenleed normaliseren en kinderen ermee indoctrineren
Haha ik dacht echt een soortgelijk iets. Arme vissen in kommen
En het is helemaal niet een geweldige acteur. Voorlopig speelt hij in elke film ongeveer dezelfde rol als ‘de grappige held’ maar een persoonlijkheid heb ik t nooit gevonden. Harrison Ford deed het beter.
Wacht even Broek, daar wonen ze toch ook ofzo (of iets daar in de buurt)?
Zal ze dan vernoemd zijn naar die plek, hoe kut is dat nou weer haha
Oké ik heb het opgezocht maar ze wonen in Warder, en z’n z’n tweelingbroer (wtf vgm dacht ik dat dit altijd één persoon was?) in Monnickendam. Niet de plek, maar bijna de plek. Nog steeds kut.
Vond hem al irritant in Everwood
Die serie wil ik nog eens gaan kijken, hoor IE-DE-REEN ( ) daarover.
Hij zat ook in t laatste seizoen van The OC en daar was hij ook een idioot, en verre van de industrieplant die hij nu is qua uiterlijk.
Warder, Monnickendam en Broek in Waterland ligt allemaal vlakbij elkaar haha dus je zat bijna goed. Maar die dochter heet niet Broek, maar Brooke dacht ik. Ik vind het echt heel slecht klinken; Brooke de Boer
Hahaha ja oké brook/broek potato potato daar hoor je trouwens wel verschil tussen (vooral als Nederlanders dat uitspreken)
Lijkt me ook niet top idd.
Krijg je ook nog van die dingen als: Ga jij vanavond naar broek? Ja, jij ook? Ja. Oh nee ik bedoel de plek broek niet de persoon broek. Jij bedoelt de persoon zeker?
Er bestond trouwens volgens mij een concertzaaltje in Nederland die heette de Onderbroek.
Onderbrook
Haha ja in Nijmegen inderdaad
Jaja zo erg zijn die tim en tom dus he. 30 jaar geleden al
Ik schrok van dit filmpje, ik vind dit echt niet normaal. Zij is superfan van hem geweest dus ik denk dat ze hem geen weerstand biedt.
Zo, hier krijg ik ook de rillingen van.
Je kan natuurlijk niet de hele dynamiek van een relatie opmaken uit een paar filmpjes, maar een gezellige, respectvolle en gelijkwaardige relatie lijkt het niet te zijn…