Nou ben weer lekker aan het janken.
Ja, sowieso al die beelden waar peter zelf emotioneel was. Pff
. Hij was zoân oprecht mens.
Ben ook aan het janken, wat ontzettend oneerlijk is dit
Ik vond het trouwens leuk om te zien hoe hij reageerde op de vragen van die kinderen. Gewoon eerlijk maar wel op een leuke manier.
Ik ook. Heb nu een kaarsje aangezet.
Ja dat korte stukje aan t einde, waar je allerlei stills zag van allemaal verschillende momenten dacht ik echt wat een fantastische vent was het toch
Zo bijzonder ook die stukjes met die ouders van de moordslachtoffers. Lijkt me zo fijn dat iemand je ziet en vecht voor het onrecht wat je kind is aangedaan.
Volgens mij staat het stukje waarop Nikkie zegt dat het Peter en zijn Goenavund het toch echt niet kan zijn er net niet op.
oh hou op mn hart breekt echt. als je die beelden van hem bij boulevard ziet lijkt het zo onwerkelijk
âOnbegrijpelijk, oneerlijk. Peter vocht tegen onrecht, is door een laffe daad uit ons leven gerukt. Door zijn vasthoudendheid hebben wij een dader! Dit laatste stukje hadden we âsamenâ willen doen. We zijn onze lieve beste vriend verloren, en hij laat een hele grote leegte bij ons achter. We wensen de familie en partner heel erg veel sterkte en kracht toeâ, laten Peetje, Berthie en Femke Verstappen aan RTL Boulevard weten.

Hierdoor moest ik ook huilen, pff wat heftig

Heh? Wat een logica ook
want er worden nooit mensen vermoord door witte mannen?
Dit is eerlijk gezegd waar ik me nog t meeste zorgen om maak. Gegarandeerde trigger voor alle racisten in t land om weer overeind te springen.
Jawel, maar dat is anders want die zijn mentaal verward.
Vind het ook niet het gepaste moment om dit nu te delen. Als je het al moet delen.
Ah ja, zal ik doen, sorry.
@ZusjevanJoost ja ik ben er een beetje ontsteld van en kon het niet in mijn omgeving zelf delen maar weet niet, moest het even kwijt.
Edit: heb het verwijderd!
Helemaal mee eens. Wat mij betreft wordt het helemaal verwijderd. Waarom zou je dit soort haat/onzin nog verder willen verspreiden.