Ik kijk Friends… ik kan het gewoon niet kijken allemaal. 
Heb ook PMS, dus momenteel beter als ik het een beetje negeer ofzo…
Al die mooie teksten op de socials van iedereen… pff.
Ik ook! Ik heb dit echt niet snel, dat ik me zo persoonlijk aangeslagen voel. Heb gewoon keihard zitten huilen.
Die arme familie, zn kinderen en dierbaren… Wat een verdriet.
Als ik enige lering zou moeten trekken uit deze gebeurtenis is het dat we elkaar echt veel te weinig vertellen hoe geliefd en belangrijk we zijn.
Ik hoop dat Peter een heel klein beetje besef had van hoe belangrijk hij was voor de samenleving en hoeveel er van hem gehouden werd.
We nemen het zo veel voor lief allemaal.
Ja, en dan moet ik ook weer denken aan die buurtbewoonster die bij hem was gaan zitten en zijn hand vasthield toen hij daar lag. Hopelijk heeft ie dat beetje menselijkheid nog meegekregen voor hij buiten bewustzijn is geraakt.
Die man verdient een standbeeld, zodat we nooit vergeten hoe hij streed voor andere mensen zonder er zelf beter van te worden en dat we als samenleving zulke laffe daden niet accepteren
Wat goed van Koen dat hij opnieuw hulp zoekt! Snap de shout out naar Anna niet helemaal maar vermoed dat zij hem hierbij ook heeft geholpen
Ik vind Jaimie Vaes een opvallende missende ‘beste vriendin’ in het rijtje getagde mensen
@Scorpiovibes @FranseKwark
Ik heb zijn boek gelezen (dont ask haha) en daarin doet die club van Anna al eerder bij hem een interventie. Dus ik denk dat ze daarom zo genoemd zijn omdat dat die specifieke vriendengroep is, Jaimie zit daar niet in.
Wowowow ik hoor net op het nieuws dat het VIVA forum tóch blijft bestaan 
Tjuu over TMI gesproken. Ik zou niet heel blij zijn als mijn moeder zo’n persoonlijke post op insta zet.
Maar desalniettemin, knap uiteraard dat hij deze stap zet.
Heb de indruk dat zij ook voornamelijk feest-vrienden zijn, gelet op alle Ibiza techno-posts.
@Jetje tja aangezien Koen zijn strijd hiermee ook heel erg openbaar deelt (en ook in zijn boek beschrijft) denk ik dat ze dit bewust doen, gewoon bespreken; missch ook taboe doorbreken
@Evenveel ja in een van die interviews van Koen met Robbert Rodenburg vertelde hij ook dat hij (Robbert) en Anna zich vaak zorgen maakten over Koen, contact opnamen etc
Ik weet niet hoe ik op haar pagina kwam, maar Olcay zit er echt mee dat die vriendin van Peter nergens genoemd wordt hè. Ik vind het zo dom. Als het de bedoeling was dat ze bekend werd, dan werd haar naam wel gezegd. Wat is die rare drang om te laten weten dat zij bestaat? Sommige mensen zijn zo raar 
Ik denk dat dit gewoon een goede vriendin van haar is eigenlijk, dat het daar vandaan komt.
O nog niet gedacht dat dit ook kon en dat ze er daarom zo’n nadruk op legt. Klinkt wel logisch
Ik probeer het ergens te begrijpen maar ik vind ook dat ze het zo forceert voor iemand die zelf de schijnwerpers niet opzoekt. De mensen dichtbij weten wie die vrouw is. Waarom wil je dat per se op sociale media? Weet niet, vind het gewoon heel ongemakkelijk aandacht zoeken.
Ik vind het ook onverstandig. Missch is de vriendin van Peter wel al die tijd uit de spotlights gebleven uit veiligheidsoverwegingen. Peter en zijn ex vrouw hadden een goede band nog las ik. Dan denk ik niet dat het vanuit die hoek is gekomen dat deze vrouw in de luwte blijft/ moet/ wil blijven. Laat die keuze dan aan haarzelf ipv dat je dat steeds gaat posten namens een ander, zoals Olcay nu doet. Als ze bekend wil zijn, neemt ze zelf wel contact met de media op.
Ah ik vind dit wel een lieve post
Alleen die letter had inderdaad niet gehoeven
Ik vind t ook een beetje een gekke post. En de eerste die ze over zn vriendin deelde misschien nog wel gekker. Wellicht dat het inderdaad haar vriendin is maar ze blijft zelf zo nadrukkelijk uit de spotlight. Ik weet niet. Krijg er gewoon beetje een gek gevoel bij dat ze dit zo nadrukkelijk vermeldt. Verder is het een hele lieve post.
In het statement van z’n overlijden stond toch ook familie, partner en naasten. Ik las dit zelf alsof ze met partner z’n vriendin bedoelden.
Strijder van het licht klinkt een beetje als guardian of the galaxy