Ik kreeg net ook tranen in m’n ogen toen ik foto’s zag van de ouders van Nicky Verstappen samen met de ouders van Tanja Groen, en een foto van de moeder van Nicky met die officier die pleitte voor de straf van Jos B., zoveel verschillende mensen die hij min of meer bij elkaar heeft gebracht, erg bijzonder.
Godver ik kijk nu boulevard en kan maar niet begrijpen dat zo’n kut pleuris zielig zogenaamd crimineel ventje dit gedaan heeft
Ik ben de afgelopen dagen echt veel bezig geweest met Peter R. De Vries. Ik moet steeds aan zijn kinderen denken. Mooie uitzending nu van Boulevard, al had ik persoonlijk buiten geen verslag gedaan na de dienst.
Ik kan me zo indenken dat rtl boulevard exclusief toegang heeft gekregen om hier verslag van te doen en dat aanwezigen daar van op de hoogte waren. En dat een reactie off camera netjes gevraagd is.
Ja ik denk ook dat dat in samenspraak met de familie is gegaan. De familie gaf ook updates aan rtl boulevard toen Peter nog in het ziekenhuis lag en zijn overleden is ook via rtl bekend gemaakt.
Dat denk ik ook. Volgens mij is er de afgelopen week wel gebleken hoe collectief het verdriet was in het hele land. En dat er bewust is gekozen door de nabestaanden om een deel publiekelijk te doen. Vond dat Boulevard het heel netjes had laten zien.
Had zelfs sympathie voor Nikkie Plessen, voelde haar verdriet oprecht in haar stem toen zij over hem sprak.
Jezus zo heftig die beelden van het afscheid. Ik heb altijd al zo veel respect en bewondering voor mensen die kunnen spreken op een begrafenis/afscheid, maar nu helemaal.
Ik schiet zelf elke keer vol als ik al hoor “Peter is er niet meer”.
Pff steeds als ik meer over hem hoor vind ik het alleen maar nog erger hoe heeft hij in 1 leven zoveel kunnen doen en betekenen voor mensen…
Ik ga nu de aflevering van boulevard terug kijken. Vriend van huis, kind in bed en ik zit klaar om ongegeneerd een potje te huilen. Op een of andere manier merk ik aan mezelf dat ik het niet echt onder ogen wil komen. Ik vind het zo raar van mezelf omdat het zoveel met mij doet ofzo? Zo overdreven en aanstellerig, zo voelt het. Ik kende hem niet en toch raakt het mij zo.
Zag veel met een zwarte zonnebril op. Nikkie en Fatima ook. Leken net mode poppetjes.
Ik denk dat ze niet met huilgezicht gefotografeerd willen worden.
dit.
En terecht want anders sta je morgen weer in de Story met “Humberto was ZO insert foto emotioneel!”.
Of ze gebruiken het voor later als er weer een of andere random relatie crisis is.
De outfit van Nikkie was echt heel ongepast.
Jezus waar houden mensen zich mee bezig? Het gaat er toch om dat ze er zijn voor hem? Wat maakt het nou uit wat je aan hebt…Nikkie komt als Nikkie en John komt als John.
Dom gezeur.
Ik heb dit ook zo erg.
Ik wil er gewoon niet naar kijken, en vind het zo bizar van mezelf dat ik er van ontdaan ben.
Vorige week weet ik het aan pms, maar dat was het dus niet eens.
Ik vond zijn broer zo leuk misschien kan die wat vaker op tv komen
Ja echt een leukerd! En wat een herkenbaar gevoel sprak hij uit. Zo trots op hoe ze hem gedragen hebben maar ook zo’n verdriet.
Maar echt! Vond t ook leuk dat Marieke ging vertellen dat Peter bij late night altijd bepaalde wat zij aan zou trekken haha, echt een hele cute anekdote
En dat T-shirt van Nicky op het podium