Is niet raar, heel erg herkenbaar. Ik zag de beelden ook terug en het besef dat hij in de kist ligt… ik wil het gewoon niet geloven. Ik realiseer me heel goed dat het voor mij geen verlies is maar dat dit voor familie en geliefden echt niet te bevatten is, maar het raakt me echt enorm en ik ben er gewoon door van slag.
alsof je naar een toneelstuk zat te kijken. Wat een warm mens was het, heel bijzonder.
Het nare ervan is ook nog dat ik “het” filmpje heb gezien. Totaal ongewild, want ik wist niet dat het dat filmpje was. En dat beeld blijft steeds terugkomen.
Is dat die Wouter? Heb daar ooit marketing van gehad in mn bsc. Lijken echt inderdaad en beetje zelfde stem ook als ik het me goed herinner
Met wat voor gevoel sta je hier
Ja, alsof hij gaat zeggen dat hij er met een waanzinnig goed gevoel staat . Maar blame it on the zenuwen denk ik dan. Kan mij voorstellen dat het voor hem ook moeilijk is om te interviewen. Want alle vragen zijn in grote lijnen vooraf in te vullen.
Nou echt dit x1000. Ik heb het net even teruggekeken en ik snap ook echt niet wat er mis mee is? Het is een zwart jurkje. Já met wat meer decolleté en já van leer, maar dat past toch ook echt bij haar, zij heeft altijd zulke dingen aan. Echt raar om het ‘ongepast’ te noemen.
Hij zit vanavond bij Humberto aan tafel
Nou ik zit dus daarom nu Humberto te kijken, maar helaas moet ik die onzin van die oetlul aanhoren die met Je.ff Bez.os naar de ruimte is geschoten (en helaas terug kwam)
Ooo wat een lieve man die broer
Inderdaad. Zit weer met tranen in mijn ogen. Wat is hen een verdriet aangedaan.
Nou he wat een lieverd…hoe hij aan het eind vroeg “mag ik nog wat zeggen?” en toen iedereen wilde bedanken voor het medeleven en de warmte
Ja nou inderdaad veeg mij maar op
Vond dit zó lief. Wat een verdriet voor die mensen zeg, en dan ook zo benadrukken hoe erg het ook is voor de kinderen (wat het absoluut ook is). Hoop dat hij zichzelf niet vergeet. Hoorde ook dat hij een onwijs mooie speech had gegeven bij de uitvaart.
Ik kijk rtl boulevard terug en ik word er zo verdrietig van dat zo’n bijzonder mens zo uit het leven gerukt is.
Ik begrijp ook oprecht niet hoe je dit zelfs als criminele organisatie op je geweten kan hebben. Je moet dan toch ook zien hoeveel deze man heeft betekent in kindermoorden en andere vreselijkheden. Dat staat toch boven jouw drugs imperium. Maar goed, ik las al dat die Taghi (want vermoed nog steeds dat het uit die hoek komt) écht over lijken gaat. Dat blijkt.
Je snapt dat kindermoorden letterlijk onderdeel zijn van hun drugsemperium? Hoeveel tieners en jonger in zuid en Midden-Amerika slachtoffer worden van drugsgeweld omdat ze te veel zagen, niet meewerkten etc. Zelfs hier, denk aan al die jonge jongens die op straat geliquideerd worden met banden met de drugshandel.
Denk niet dat je dan ineens denkt oh nee ik vind een vermiste studente uit Maastricht of een vermoord Limburgs jongetje belangrijker dan mijn bloederige business.
Toch is dit geweld wel echt nieuw en anders. Niet dat de generatie Holleeder zulke fatsoenlijke mensen waren hoor, daar werd ook flink gemoord. Maar een afgehakt hoofd dat word neergezet op straat, schietpartijen met automatische wapens in woonwijken met hoge kans op onschuldige slachtoffers, vergismoorden, familie of de advocaat van de vijand die ineens een doelwit is. Dat gaat ook binnen die scene wel echt nieuwe grenzen over.
Ik merk echt dat ik me echt zo kwaad kan maken om hoe zij hun drugsimperium runnen. Echt dat Peter nu gewoon dood is door die Taghi (hoogstwaarschijnlijk dan hè), dat ze moorden buiten de onderwereld. Zowel qua doelwitten als locaties, overdag etc. Echt Jezus gadver man wat een teringlijers zijn het. Kan ook niet bevatten dat hij echt dood is?? Zo bizar.
Ook moorden binnen de onderwereld moeten we niet normaal gaan vinden imo. Wat moet je in vredesnaam gedaan hebben dat het ‘gerechtvaardigd’ is dat je afgehaakte hoofd op straat word neergezet of dat je middenin een woonwijk met automatische wapens achter elkaar aan gaat? Ook als ze alleen elkaar afschieten moet dit echt stevig aangepakt worden.