FF Boulevard #6

Ik denk eerlijk gezegd dat hij het juist ironisch bedoelt en het niet borstklopperig is. Hij laat zo het contrast zien en hoe belachelijk het eigenlijk is als je niet doneert terwijl je wel zo voor vier dure strandbedjes zou betalen.

25 likes

Wel sad dat ze bijna allemaal een minderjarige Rachel een slet noemen (wie de fuck zegt over een 14 jarige met de billen bloot) omdat een getrouwde volwassen volkszanger met een kind naar bed ging.

Bash senior eerst maar eens, als we het toch over Engnekken hebben.

52 likes

Ja wáárom is dit geen grotere rel in de wereld? wtf echt. Ze was 14. Veertien!

21 likes

Ja dit denk ik ook! Dat het meer is om andere mensen aan het denken te zetten van ‘Goh, ik kan inderdaad ook een keer buiten de deur lunchen overslaan en die 15 euro die ik daarmee bespaar doneren.’ Hij heeft genoeg geld om 4 dure strandbedjes, een uitgebreide lunch met rose en taart te betalen en alsnog te doneren. Overigens vind ik het zelf ook niet zo erg als mensen laten weten dat ze gedoneerd hebben. Aan de ene kant kan het borstklopperig overkomen, maar het kan enerzijds mensen aansporen om ook te doneren en anderzijds vind ik het eigenlijk ook niet zo kwalijk als mensen het doen om zich goed over zichzelf te voelen. De intentie van de donatie (pure goedheid of (ook) om jezelf goed te voelen) doet naar mijn idee niets af aan de donatie zelf. Een donatie van 20 euro voor een goed doel blijft een donatie van 20 euro die goed gebruikt kan worden, ongeacht de intentie waarmee het geld gegeven is.

5 likes

Haha ik zag net anna nooshin heel ongemakkelijk bij iemand voor op het fietsrek zitten en ze kwamen amper vooruit 🥲 ze zat ook een beetje als een bozige kleuter

47 likes

Hoe was haar haar in het echt?

4 likes

Ja dat haar trok gelijk de aandacht! Ik heb nog een foto van het tafereel maar dat is misschien een beetje lullig om te posten

2 likes

Dan post ik t filmpje wel even:

5 likes

Ze is 83. Lijkt me echt kut dat je op zo’n leeftijd nog steeds kritiek krijgt op wat je wel of niet met je lichaam uithaalt.

25 likes

Mooi ja, dit staat ook in de bijbel.

2 likes
4 likes

Ja werd al helemaal blij van deze referentie van @Gato. Correct gebruikt ook nog. Trots

4 likes

The OG Gerda :heart:
Legendarische televisie was dat.

alles-is-weg

49 likes

Excuse me

image

46 likes

Love dit. Dat die omhooggevallen bn’ers dit niet kunnen handelen was te verwachten.

8 likes

• Ja is poëzie toch?
  • Gewoon de bittere werkelijkheid
  • Marco is m’n boo
  • Kraagje omhoog en moraal omlaag

0 stemmers

4 likes

Is deze diepzinnige tekst ook door Ewbank geschreven? Wat een talent toch! Ik huil van de diepgang.

21 likes

Zo zoetsappig dat het glazuur van je tanden zal springen :nauseated_face:

5 likes

Met een snufje Bløf. Misschien iets over de zee! Ik pies nog net niet in m’n broek van anticipatie.

De dag de je wist dat zou komen wakker worden stamppot eten jas aan :notes:

7 likes