Haha ik zag net anna nooshin heel ongemakkelijk bij iemand voor op het fietsrek zitten en ze kwamen amper vooruit 🥲 ze zat ook een beetje als een bozige kleuter
Hoe was haar haar in het echt?
Ja dat haar trok gelijk de aandacht! Ik heb nog een foto van het tafereel maar dat is misschien een beetje lullig om te posten
Ze is 83. Lijkt me echt kut dat je op zo’n leeftijd nog steeds kritiek krijgt op wat je wel of niet met je lichaam uithaalt.
Mooi ja, dit staat ook in de bijbel.
Mama Hazes kan prima vriendinnen worden met de mama van Jan Smit. Die ging destijds ook he-le-maal los over Yolanthe.
The OG Gerda
Legendarische televisie was dat.
Excuse me
Love dit. Dat die omhooggevallen bn’ers dit niet kunnen handelen was te verwachten.
- Ja is poëzie toch?
- Gewoon de bittere werkelijkheid
- Marco is m’n boo
- Kraagje omhoog en moraal omlaag
0 stemmers
Is deze diepzinnige tekst ook door Ewbank geschreven? Wat een talent toch! Ik huil van de diepgang.
Zo zoetsappig dat het glazuur van je tanden zal springen
Met een snufje Bløf. Misschien iets over de zee! Ik pies nog net niet in m’n broek van anticipatie.
De dag de je wist dat zou komen wakker worden stamppot eten jas aan
Wat vind je omhooggevallen aan deze reacties? Ik snap bijvoorbeeld de reactie van Jorik van Wageningen wel. Hij vindt dat de leden iets te zeggen moeten hebben over zo’n besluit of dat er in elk geval eerst over gesproken wordt. Dus meer kritiek op de governance (kan ff niet op een beter woord komen) en vindt het proces ondemocratisch. En wat andere reacties die ik lees gaan meer over helpt dit vrouwen in film vooruit? Vind dit geen gekke of onverwachte reacties, lijkt me alleen wel slimmer om die discussie eerst intern te voeren.
Heb ook niet het idee dat iemand per se tegen genderinclusiviteit is, komt op mij over dat ze zich vooral gepasseerd voelen
Ah gemiste kans Bittere Waarheid was mooi geweest in de poll haha
Deze zin zegt voor mij genoeg.