Die hebben we hoor 
Oompie 
Hahaha wauw die hele insta is echt mega cringe ja met die reacties naar elkaar ook
‘Je bent een fijn mens’
Maar stiekem willen we dat je je mond voortaan houdt, want je kost ons alleen maar money
De eeuwige slachtoffer
Ik denk dat dit hier het beste past?
Ik had echt laat door dat dit van De Speld komt 🥲
Ze heeft een Cartier Panthère om, dus daar moet ook wel een huisje in A’dam vanaf kunnen 
Was ook mijn eerste gedacht 
Naja geef haar geen ongelijk eigelijk hahha
is het kort door de bocht van mij om te denken: meid doe nu niet alsof het zoooooo moeilijk is voor jou om een
huisje in adam
te vinden
Hahahaha
wat een prestatie… …
Ik denk dat Eloise denkt dat ze heel normaal is maar door zo een filmpje te maken in tijden van een wooncrisis met een oom die het gezicht is van een huisjesmelker staat ze zo ver van de gewone mens.
Maar heel leuk dat je als student een huis in Amsterdam hebt (in haar eentje denk ik want volgens mij woonde ze eerder met andere studenten).
Nouja het is ook maar net waar je wil wonen toch. Ik ken drie meiden die stuk voor stuk op korte termijn een studio konden krijgen in zo’n studentencomplex, maar dan zit je wel buiten de ring en kun je er alleen wonen als je student bent. Nu kan ik me best voorstellen dat het voor Eloise makkelijker is, maar er zijn wel mogelijkheden als je bereid bent wat verder buiten de stad te wonen.
Dat is de reden dat ik niet zo’n fan van haar ben. Prima dat je je studentenleven laat zien, maar laten we niet doen alsof je een alledaags studentenleventje leidt
Maar het kan ook mijn jaloezie zijn
Ja of ze hoeft geen huur te betalen…