FF Boulevard #6

Daar is een heel mooi bevallingsfilmpje van! Ik ben niet sarcastisch. Normaal boeit dat me niet zo maar zij heeft haar kindje zelf gehaald want de bevalling begon ineens heel rap. Dus ze heeft het helemaal zelf gedaan zonder een verloskundige.

4 likes

Ooooh haha dat wist ik niet!

1 like

Ik kende deze mensen helemaal niet maar weet denk ik direct over wie het gaat. Zag op FB of insta ofzo opeens die video voorbij komen en heb nog altijd een vage herinnering ervan dat die Shannah? en vriend een soort van heel enthousiast en in shock maar enthousiast die baby zo uit haar zien komen, terwijl zij rechtop staat en die vent filmt in vlogmodus hoe zij op de achtergrond gewoon even tegen een muurtje staat te bevallen. Volgens mij was er ook nog een ander kind bij??

Vind bevallingen bijzonder maar dit vond ik zo’n aparte video, weet niet of dat ik het nou verkeerd onthouden heb. Echt WTF gebeurde daar :sob: Ieder z’n ding hoor en volgens mij zijn het echt twee blije eitjes samen ofzo want dat was zo bizar :sweat_smile::skull:

5 likes

Ja hun andere kindje zat gewoon voor de tv! Quentin was aan de lijn met de verloskundige maar toen kwam de baby al

2 likes

Ja, die! Ah ik vond het zo tof hè. Vrouwen :ok_hand:t3: En wat een kracht ze kunnen hebben. Even staand bevallen terwijl je andere kind tv zit te kijken haha.

16 likes

Wooooow haha. Wat erg van die verloskundige :scream:

1 like

Ja lijkt me walgelijk om de hele dag voor vreemde mensen te zorgen en ze ook nog te moeten entertainen.

32 likes

Ik vind het wel chill dat het dus niet loont om wappie te zijn: Emotionele Tim Douwsma: 'Opnieuw een afzegging' | shownieuws

27 likes

Ik geloof echt niet dat ze honderd procent achter hem staan. Eerder dat de platenmaatschappij geen zin heeft om zijn contract uit te kopen

11 likes

Je zou toch bijna hopen dat doutzen corona krijgt en er niet met een paar kuchjes vanaf komt.

49 likes

Ik weet uit eigen ervaring dat dat helaas niks uitmaakt. Een collega heeft Corona gehad en had het echt zwaar te pakken. Maar ze is de grootste wappie die ik ken.

3 likes

Ik vind dit zo cringe hè :sweat_smile: (oud deelnemer van de Bachelorette)

13 likes

Die hebben we hoor :face_vomiting:

2 likes

Pff… snap niet waarom die complete liefdesverklaringen altijd zo op social media moeten gepost worden. :nauseated_face:

8 likes

Oompie :sick:

4 likes

Hahaha wauw die hele insta is echt mega cringe ja met die reacties naar elkaar ook

1 like

‘Je bent een fijn mens’
Maar stiekem willen we dat je je mond voortaan houdt, want je kost ons alleen maar money

2 likes

De eeuwige slachtoffer

11 likes

Ik denk dat dit hier het beste past?

69 likes

Ik had echt laat door dat dit van De Speld komt 🥲

23 likes