FF Boulevard #6

Ik krijg gewoon kippenvel bij die uitspraken van Baudet.
Als je iemand blokkeert op alle kanalen is dat een teken dat je MOET STOPPEN
En als je dan toch doorgaat het dat gewoon stalken en daar is niks moois aan, Sybrand
(kijktip)

Wat een losers eerste klas

5 likes

dan liever in een topic waar ik er niet over hoef te lezen.

Zeg dat dan gewoon. Want dit topic gaat over bn’ers en andere beroemdheden en raad eens wat er hierboven besproken wordt!

10 likes

Eugene van leemhuizen

14 likes

Kat Kerkhofs en Niels Destadsbader omdat ze echt overal tevoorschijn komen zonder goede reden

12 likes

Niels destadsbader voor mij

8 likes

Welke van deze roddels is waar denk jij? (wie heeft seks met wie gehad)

Roddels
  • Nikki Plessen en Andre Hazes
  • Nikki Plessen en Rafael van der Vaart
  • Jamie Vaes en man van Nikki Plessen

0 stemmers

En wie zou het meeste kans van slagen hebben als ze een relatie zouden hebben?

Relaties
  • Nikki Plessen en Andre Hazes
  • Nikki Plessen en Rafael van der Vaart
  • Jamie Vaes en man van Nikki Plessen

0 stemmers

De Heidi en Spencer Pratt van Brasschaat.

5 likes

Speidi*

Herman Brusselmans?

7 likes

10 likes

Oei, dat is niet best.
Zo te lezen is ze er zelf tevreden over, en daar gaat het om, maar het blijkt maar weer dat tatoeëren een kunst is.

Zo jammer dat er zoveel van dit soort “artiesten” zich vrij kunnen bewegen in de markt.

6 likes

Echt eng dat de hele wereld met je meeleeft, en je wil helpen maar dat het gewoon niet lukt PUUR omdat de rechter geen groen licht geeft omdat het niet ‘kan’ volgens de wet.

11 likes

Ik moet ook elke keer aan die ‘Leave Britney alone’ video denken. Zo bizar hoe lang zich dit al afspeelt.

3 likes

Ew die Nikkie. Ik weet dat die affaire met van der Vaart iig klopt. Volgens mij zit Nikkie in een open relatie, dus vreemdgaan van haar kant zal er dan wel niet inzitten!

Hier is ‘ie af (denk ik)

1 like

Daar schijnt haar man het niet helemaal mee eens te zijn, las ik haha

2 likes

Haha kan ik me voorstellen :laughing:

2 likes

Ja ik weet niet of het nou echt beter is zo :joy::sob: ze heeft het best snel laten bedekken vind ik

4 likes

Het is vooral een grote donkere vlek :sweat_smile:
Weet ook niet of je er ĂŒberhaupt iets moois van kon maken
 maar inderdaad snel. Ze heeft/had ook een nieuwe vriend. Misschien dat ze het daarom ook wel sneller wou, of ze wou er niet meer mee geconfronteerd worden. Zelf vindt ze het prachtig in ieder geval

1 like

Wow wat een lang artikel, heb er meer dan een half je over gedaan. Maar wat ontzettend heftig en afschuwelijk wat zij mee maakt. Ze zit in een gevangenis en wordt gegijzeld.

En Amanda Bynes heeft ook een conservatorship las ik :cry:

1 like