FF Boulevard #6

Wat een misselijke opmerkingen…

11 likes

ik vind dit eigenlijk wel meevallen?
ok iemand zegt misschien wil ze het wel aan de dierenambulance doneren maar de kans is nou eenmaal groot dat iemand van 90 iets van dat bedrag aan zn kinderen gaat overlaten toch
misschien probeerde hij een leuk bruggetje te slaan naar een verhaal zoals ‘mn kleindochter wil in LA gaan studeren dat ga ik betalen voor dr’ ofzo
of ben ik nu naief?

6 likes

Een beetje?

1 like

Achja, het zijn niet de meest sympathieke opmerkingen, maar in mijn familie zouden we er met elkaar net zo over praten :laughing:, beetje ophef om niets lijkt me…

5 likes

Ik hoop toch dat men jou niet al doodverklaart voor je goed en wel je laatste adem hebt uitgeblazen. De vrouw is al 90 ja, maar zullen we gewoon nog even erkennen dat ze een eigen persoon is met eigen wensen? Misschien wil ze niet eens dat de kinderen het geld houden. Vraag mensen wat ze willen en geef ze de tijd om te antwoorden. Het is eigenlijk best knap en sneu hoe hij tegen haar praat en haar tegelijkertijd compleet negeert…

12 likes

Ik vind het gewoon raar dat Winston eigenlijk bepaalt/invult wat zij met t geld gaat doen, nog los van haar leeftijd. Ze wordt nu op tv bijna voor het blok gezet. Vond het echt beetje aparte televisie. Het was ook niet 1 opmerking.

2 likes

Badinerend. Een woord is genoeg.

6 likes

Mooi woord! :ok_hand:t4:

1 like

Ik heb net Britney vs. Spears gekeken op Netflix. Mooi gemaakt wel, al voelt het wel een beetje als mosterd na de maaltijd met alles wat er al over gemaakt is.

Ik ging even kijken wanneer de volgende belangrijke zitting is en blijkbaar is dat nu! Hoop echt dat ik morgenochtend wakker word en een pushmelding heb op mijn telefoon dat Britney al het zeggenschap over haar leven terug heeft.

9 likes

Yes! Game over voor Jamie Spears!

19 likes

Mooi.
Nou hopen dat er een fatsoenlijke voor in de plaats komt.

3 likes

Ik las ook dat Rosengart er alles aan gaat doen om Jamie terecht te laten staan voor o.a. mishandeling. Vind dat eigenlijk ook niet meer dan terecht, anders komt hij er zo makkelijk mee weg.

14 likes

Klopt. Ze willen nu een tijdelijk conservator zodat die iig alle financiële misstanden kan onderzoeken. Als het conversatorship nu wordt beendigd kan hier nml geen onderzoek meer naar gedaan worden begrijp ik. Dat is de reden dat Jamie het nu opeens per direct wilt laten beëindigen maar Britney dus niet.

7 likes
24 likes

De kans is groot dat haar hele conservatorship opgeheven wordt in November.

1 like

Ben benieuwd of ze weer muziek gaat maken dan.

Hoop dat de vrouw de komende 10 jaar vooral gaat genieten van haar vrijheid. Denk niet dat nieuwe muziek maken perse op haar radar is.

25 likes

Ja inderdaad! Bij boulevard hadden ze het over musicals/films/interviews etc. Laat die vrouw toch met rust. Hoop dat ze echt ergens kan gaan genieten van haar leven, los van alle media-aandacht.

5 likes

Nouja ze houdt heel erg van performen zegt ze zelf altijd dus wie weet wil ze dat wel heel graag weer gaan doen. We zien het wel! Ben in ieder geval super blij voor haar.

3 likes

See what you did there

9 likes