Het maakt me het meest kwaad dat een vader dat z’n eigen dochter kan aandoen. Het geluk van je eigen kind staat toch voorop. Echt ongelofelijk. Hoop echt op een goede straf voor die klootzak.
Ik vind het ergens juist ook totaal niet verbazingwekkend dat het zo is gelopen. Familie ligt vaak gecompliceerd, helemaal als er zoveel geld mee gemoeid is.
Ik vind het ook gewoon een falen van het systeem dat er 1. Zo een verregaande curatele mogelijk is en 2. Dat je daar een naast familielid voor aanstelt.
Dat denk ik ook (als je al die dansfilmpjes ook ziet). Had ze niet ook aangegeven niet meer te willen optreden juist ivm het curatorschap. En de manier dat men (haar vader) haar wilde dwingen puur om geld te verdienen. En ze niet zelf mocht bepalen wat ze deed?
Kan me even niet meer herinneren waar ik dat had gezien, maar miss als ze de vrijheid weer heeft om het op haar eigen manier te doen…
Ja, dit inderdaad!
Vind de foto’s van haar naakt op instagram wel bijzonder om te zien, maar wellicht voelt ze zich lekker vrij daardoor
Oh ze heeft zelf steeds gezegd dat ze niks ging doen zolang dit zo was dus denk eerlijk gezegd dat ze wel muziek wil maken maar niet als haar vader daar ook geld van krijgt. Ik zeg dit alleen maar door haar eigen uitspraken hoor haha omdat ze zelf steeds zei dat ze bewust nu niks deed.
Ja daarom denk ik ook dat ze haar carrière wel weer gaat oppakken omdat ze straks gewoon weer zelf kan bepalen wat ze doet en zelf haar geld op haar rekening heeft. Ik zeg je volgend jaar heeft ze weer een grote hit te pakken.
Pauline Wingelaar is haar baby verloren bij een vroeggeboorte bij 22 wkn. Echt heel verdrietig voor hen . Ze was al lang bezig geweest om zwanger te raken, en dan nu dit verlies
We zijn echt ver gekomen qua seksisme anno 2021…not.
Deze ‘shock’ om een mini stukje decoleté, what the hell?
Wow dat is ook gewoon nauwelijks decolleté
Pff ik denk bij dit soort dingen altijd dat zulke nieuwswebsites ook nieuws van niks maken. Er zijn 3 mensen die iets op twitter zeggen over haar shirtje en opeens ‘kunnen de hoge kijkcijfers weleens te maken hebben met haar decollete
”
Er is idd echt niks te zien, laat die meid met rust joh
Uit kwalitietsblad Ditjes en Datjes; Yvonne ligt weer eens onder vuur. Want niet alleen trekt ze haar gehele sieradenlijn rechtstreeks van Ali Express, ze blijkt nu ook ontwerpen van andere juweliers 1 op 1 te jatten.
Ook de lancering van haar betaalde roddelplatform verloopt niet smetteloos. Voor tien euro per maand kan je in een besloten groep lezen dat de auto van de vriendin van André Hazes is gespot.
En toch krijgt deze meid alleen maar meer en meer bereik. Het kan haar echt geen fuck schelen hoe ze het doet, als ze maar bekend is. Wil haar echt in een sloot duwen.
Dan kunnen we wel via jouw moeder aan extra juice komen
Wat is het toch een walgelijke vent. En dan schrijven ze ook nog dat hij erin is geslaagd twee vrouwen de zaal uit te jagen. Alsof het iets is om trots op te zijn.
Dat die vent sowieso een carrière heeft
Het is mij ook een raadsel wat mensen in hem zien. Ik liep een paar jaar geleden stage bij een tijdschrift waar hij columns voor schreef en bijna elke column ging over hoe hij onder invloed van drugs seks had met hele jonge vrouwen.
Eerlijk? Tien jaar terug vond ik zijn boeken geweldig, sommige stukken waren gortdroog en vond het daarom hilarisch. Inmiddels ben ik wel bekend met zijn seksisme en misogynie en weet ik dat hij en z’n boeken behoorlijk problematisch zijn.
Zit ik ineens weer in de ditjes en datjes. Liet mezelf verleiden om verder te klikken naar het plagiaat van maxime meiland. Interesseert me nul op zich, dat mens, maar dit is wel gek om te zien:
Haar site
Inspiratie
Lol ja dit “artikel” ook
Made in Heaven