FF Boulevard #6

Verloren ziel.

Denk dat ik in totaal 1 minuut aan content van die gast heb gezien en er zijn maar weinig mensen die in kortere tijd zoveel irritatie kunnen opbrengen. Wat een opperkneus is dat zeg :woman_facepalming:

4 likes

Het land met de hoogste vaccinatiegraad van de wereld, die komt wel weer terug hoor.

5 likes

Ik had er ook 2. Daag! :raised_hand_with_fingers_splayed:

2 likes

Die titel erbij :joy: jaa leroy ga lekker aan de pijpen van maxime dansen.

3 likes

Fantastisch dat deze bron helemaal is geĆÆntegreerd in dit topic :joy:

12 likes

Jammer

1 like

Ik struggle nu echt erg dat ik een heleboel types zoals Doutzen graag wil volgen omdat ik wil weten wat ze nu weer uitkramen, maar ik wil niet dat mijn omgeving denkt dat ik ze volg uit sympathie 🄲. Zoek nu steeds handmatig een aantal op… moeiteee

3 likes

Haha same :sweat_smile:

2 likes

Net gekeken naar het eerbetoon voor Peter R. en ik word er nog steeds zo naar van dat zo’n mooi mens zo uit het leven gerukt is. Getsie…

8 likes

Ik vind het zo bizar dat deze kinderen nu een soort sterren zijn en op een rode loper verschijnen.

58 likes

Ik ook, en wat hebben zij nou eigenlijk aan die Televizier ring?

12 likes

@Beutyschooldropout ik kreeg er ook een raar gevoel bij, maar weet niet goed waarom. Kreeg wel heel erg de indruk dat ze heel graag wilden en ik gun het ze daarom wel, maar MM had 'm ook wel mogen winnen. Vind het vreemd dat fictie en non-fictie in ƩƩn categorie worden gegooid hier.

2 likes

Ja voor Jessica snap ik het en de aandacht is ook goed maar ja voelt toch een beetje gek of zo kan het niet helemaal onder woorden brengen

2 likes

Het voelt vooral vreemd voor mij omdat het winnen van de televizier ring meestal een erkenning is voor het mooie en creatieve werk dat de makers hebben geleverd. De inhoud van het vertelde verhaal in de docu was natuurlijk alles behalve mooi en creatief maar de docu zelf ontroerde mij heel erg. Vond het erg sterk in elkaar gezet en zo knap dat zij zo open hun verhaal deden. Toch voelt het een beetje alsof het leed van die kinderen in de schijnwerpers staat. Ze werden met glitters en confetti op het podium onthaald en dat voelde een beetje gek want de aanleiding voor deze docu verdiend geen confetti. Je hoopt eigenlijk dat zulke docu’s nooit gemaakt hoeven te worden, maar hopelijk draagt het bij aan een bepaald taboe rondom onveilige thuissituatie.

Wat mij betreft mogen ze wel een aparte categorie voor docu’s maken want ik vind het wel een goede ontwikkeling. Sowieso de docu’s van Jessica zijn :orange_heart:. Dus eigenlijk gewoon een terechte winnaar.

32 likes

Vind je het gek. Zolang Jane Fonda niet meedoet, heb ik geen interesse

Referentie:

2 likes

Hahahah genieten. ā€œEen tragedieā€, zo dramatisch :joy:

Ik keek ook echt met verbazing gisteravond. Ga het zo ff opzetten om te kijken hoe de sfeer is :stuck_out_tongue:
O en ik vind het ook echt treurig door Jan Versteegh, wat een kutcarriere

9 likes

Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik vind het vergelijkbaar met Over Mijn Lijk van vorig jaar. Daar was ook een deelnemer met zijn vrouw bij. Ik snap het wel, zonder deze mensen had deze documentaire niet eens kunnen worden gemaakt.

het is meer de grote reclame marathon

oh shit rene leblanc komt nu optreden

1 like

ā€œDansmarathonā€
Als je dat dansen noemt…

1 like

Lekker wandelen op de maat :+1:t2::joy:

3 likes