Ja echt hoor
Ik vind dit walgelijk eigenlijk. Dit kan toch niet? Ze worden op de rode loper gezet omdat ze extreem veel leed hebben meegemaakt? Dit nee, ik ga dit niet begrijpen.
Wiens moeder hier was ook al weer lid van de petje af pagina van Yvonne?
Naja, deze mensen zijn hier zelf bij. Ze zijn niet âop de rode loper gezetâ. Blijkbaar voelen ze zich hier goed bij, om welke reden dan ook. Ik denk niet dat wij in de positie zijn om dit walgelijk te vinden of wat dan ook, we hebben geen idee hoe deze mensen hierin staan.
Net als wat jij zegt @Reflect, of het wel âjuist is voor slachtoffersâ. Tsja, dat moeten die natuurlijk zelf bepalen. Als een producer zou zeggen: Nee jullie zijn slachtoffers en het is niet goed voor jullie om zo in de belangstelling te staan, dat zou pas erg zijn.
Dus ik snap het wrange gevoel wel, maar uiteindelijk staan hier een paar volwassen mensen die dit belangrijk vinden blijkbaar. Laten we dat toejuichen, want blijkbaar is dit wat zij willen.
Ik ga dit gewoon niet begrijpen. En dat hoeft ook niet.
Kan ik ergens de outfits judgen?
Het ziet er allemaal zo goedkoop uit, goedkope stoffen, slechte afwerking. Monica is Fab, Miljuschka kan ermee door. Loiza Lamers snap ik de lichte stoffenstrook niet een gewone jurk met een rechte structuur had beter geweest.
Emma Wortelboer had leuk kunnen zijn maar moet die mismatch met von dutch nu echt?
Love Marieke Elsinga
Love de kleur van het groene pak van een van de street lab-gasten maar een knop staat op springen. Jammer
Nikkie is niets nieuws maar blijft mooi
Love Linda Hakeboom
Mooi het pak van Nardin Dchar en het zit als gegoten
Heb alleen de stories van televizier gezien en daar zie je alleen maar het bovenste van de outfits.
Ik zet het net even aan, wat een treurnis
Die jurk van Linda Hakeboom was inderdaad echt prachtig!
Dit! Zulke vreemde reacties weerâŠde prijs is voor Jessica die de docu heeft kunnen maken met de mede en samenwerking van deze familie. Ze heeft hen natuurlijk gevraagd of ze ook wilden komen, en ze wilden dat blijkbaar. Einde verhaal.
Nav deze post net de podcast geluisterd en het is echt een aanvulling op de docu en inderdaad op gisteravond. Thanks!
En het pak van Angela Schijf!!
Ff verbeterd
Ze hebben een random fanaccount van Nikkie getagd ipv haar account
Dat is wel goals voor zoân account
Nou ik zit gewoon te grienen bij die herdenking van Peter R. hoor
Ik zit het nu ook net terug te kijken, die beelden van hem zo hard lachend enzo, janken ditâŠ