Voor de mensen dit had ze o.a geliked:
walgelijk wijf!
(Er zijn dus meer zulke berichten die ze geliked heeft)
Voor de mensen dit had ze o.a geliked:
walgelijk wijf!
(Er zijn dus meer zulke berichten die ze geliked heeft)
Wel meer dan alleen dit
Vgm zeker 5/6 transfobe en homofobe posts
Klopt dit is er 1 van. Echt walgelijk
Ja en dat zij het grotere plaatje ziet en de andere mensen niet.
Emmmmm
Ze was gehackt
Volgens mij probeert ze te zeggen dat ze denkt dat mensen te snel het label ‘transgender’ op zichzelf plakken en eerst aan hun mentale gesteldheid moeten werken voor ze zo’n serieus traject in gaan.
En vervolgens repost ze dit;
Nou ik ben reeeuze benieuwd naar gaar uitleg over hoe het veel genuanceerder ligt, lijkt me zo toch vrij duidelijk dat ze gewoon transfoob is
Daar heeft zij toch vrij weinig over te zeggen als cis vrouw?
100% mee eens. Ik deel ook absoluut Josje haar mening niet.
Wie denkt die vrouw dat ze is?! Ze probeert “iets” uit te leggen, doet dat extreem slecht, en werpt zich nu op als een soort beschermer van mensen die een transitie terug willen draaien en/of trans zijn als psychisch probleem zien??
Bitch, what’s your fucking deal?!
Wát een walgelijke vrouw. Het woord transfoob dekt de lading niet eens. Zeggen dat homoseksuelen demonen zijn, WTF. Word hier echt kwaad van.
Dit
Ja daar ken ik hem van!
Wtfff is dit?!
Wat is dit voor engs? Offencive ook?
Ik ben echt benieuwd of Sunnery James gevaccineerd is of dat hij zich laat testen voor al zijn shows en nu bij Jinek
“StArT lOvInG sOmE MoRe”
Het zijn echt altijd de mensen met hun mond vol over liefde en liefhebben, naastenliefde. En dat hele frame over ‘het gesprek aangaan’. Ze klinkt als de andere wappies die lullen over ‘dingen zien die anderen niet zien’ en in haar stories heeft ze het ook over de MSM. Ik heb nog geen niet-wappies die term zien gebruiken als ze het hebben over de media.
Ik zei ook al tegen mn man dat ik daar benieuwd naar ben. Volgens mij zitten ze ook bij Jinek om te praten over dat er weer steeds meer mag qua evenementen enzo. Dus ik riep gelijk dat we dat iig niet aan zijn zijn vrouw te danken hebben.
Wij zijn tot de conclusie gekomen dat ie wrs wel gevaccineerd is voor als ie optredens in t buitenland gaat doen. Als ie die niet doet, dan gok ik op testen en geen vaccinatie.
Ik snap ook gewoon niet dat Josje net doet alsof iedere transpersoon hetzelfde is. Want omdat er transpersonen zijn die hun transitie weer terug willen draaien, betekent dat dat alle transpersonen dat diep van binnen willen/moeten? Of erger: dat je er nooit aan moet beginnen? ze heeft de plank echt heeel goed misgeslagen. Je ziet wel vaker deze homo/transfobe gedachten bij complotdenkers toch? Kan me van Isa daar ook iets van herinneren. (Ik weet dus niet of Josje ook zo is, maar dat ze het heeft over ‘ik zie het grote plaatje’ oid is wel een red flag)
Edit: het lijkt me trouwens heel heftig als je een transitie hebt doorgemaakt en er later achterkomt dat dit niet de juiste keuze was en je dan weer ‘terug’ moet Heb wat posts gelezen op die feed waar ze naar linkte en dat gaat wel echt gepaard met vreselijke verhalen en ervaringen van misbruik enzo. Maargoed dat staat gewoon los van mensen die eenmalig een transitie hebben doorgemaakt of dat zouden willen en daar heel gelukkig mee zijn.